Gå til innhold

Det bestialske drap av hamsteren Pogo!


Anbefalte innlegg

DSCF2475-2.jpg

 

Her har vi han. Uskyldige lille pogo, som så brutalt fikk livskraften revet ut av seg da han traff en lyktestolpe. Og hvem gjorde dette mot lille nusselige pogo? Jo, det var Skymarshall!

 

Hele historien kommer fra "dummeste en jente har sagt til deg" tråden.

 

Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

 

La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang.

 

Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

 

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!!

 

Så kommer forklaringen fra drapsmannen

 

Haha som dette stakkars hamsteret får oppmerksomhet da. Det var ikke meninga og kaste hverken hamster eller bur, men etter voldsomme provokasjoner fra damas side stod det buret ustyrlig hendig til ... så skjedd har skjedd. Kan ikke akkurat si angeren er den helt store heller ... og ja ... jeg er på talefot med henne. Det var da ikke så alvorlig.

 

Så hva synes dere om dette bestialske drapet? Kos på Skymarshall, eller smekk på pung? Kjør debatt!

 

btw, det var Skymarshall som skrev gjentatte ganger at vi skulle lage en tråd om det her isteden for å diskutere i dummeste-jente-tråden

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det slik; Oppførselen viste en forsvarlig grunn til å slå opp med karen.. Hvis det mentale nivået er så lavt - burde skymarshal ikke være i lag med annet enn en sjømannsbrud/plastvagina :p

 

Og selv da er det ikke trygt for at også denne vil slå opp med han. ;p

 

 

Edit: Stine, Even og Leif

Endret av Patience
Lenke til kommentar
En grov skrivefeil(gjentatte ganger) i førstepost. Han heter SkyMarshall.

6543530[/snapback]

Fiksa :)

 

Og ikke meninga at dette skal bli en "hets skymarshall" tråd. Han virker som en ganske så festlig kar han, skulle bare se om folk her synes drap av smågnagere på bestialske måter er koz eller ikke

Lenke til kommentar

Eeh ... greit at det ikke var nødvendig å drepe hamsteren, men det er da ikke noen vits i å lage en tråd om hvor trist det er at en hamster ble kastet og døde for hvem vet hvor lenge siden? Om den følte noen smerte i det hele tatt, hadde vel det hele vært over på et brøldels sekund, og hamstere er vel ikke de lyseste knivene i skogen uansett.

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke dette var noe kos i det hele tatt. Det er stygt å drepe et dyr sånn bare fordi man blir sint på noen andre. Men kanskje han er av dem som er av den groteske oppfatningen av at dyr ikke kan kjenne smerte? Ikke vet jeg.

Skal dog innrømme at jeg lo av fortellingen hans om denne episoden. Kanskje var det måten det var skrevet på.

Hamsteren har det sikkert bedre nå når den ikke er i bur, så. :)

 

No hard feelings fra min side til SkyMarshall, men det er synd på ham om han syns det er helt greit å bare drepe et dyr på den måten. Men det er hans problem. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...