Gå til innhold

Hvor lang kan en redigert DVD film bli?

Anbefalte innlegg

Fant netopp ut hvordan man brenner en DVD med Adobe Premiere Pro. Da lurer jeg på en ting. Hvor lang kan en redigert film bli for å få plass på en singen DVD plate?Snakker vi 1t og 30min eller mer? Kvaliteten skal være "normal", standard i premiere altså.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reint teoretisk, om ein brenn med ein bitrate på 6Mb/s og har ei DVD-plate på 4700MB kan ein ha (4700 / (6/8)) / 60 minutt på ein DVD. Det vil seie ca. 105min, altso 1t 45min. Veit ikkje om det er "fasit", men det ligg kanskje i det området.

Kjem vel litt an på om storleikar vert oppgitt med at 1000B = 1kB eller at 1024B = 1kB, jfr. denne artikkelen. Det kan jo føre til ein del avvik.

Lenke til kommentar
Kor lang er filmen din då? Med mindre den er over to timar so ville no eg prøvd med ei plate fyrst, og sett kva kvalitet eg fekk. Bruk 2 pass VBR, det skal vere meir betre enn CBR.

6543508[/snapback]

2 pass VBR?Er det noe man stiller inn i innstillingene?Filmen er på 2,5t uredigert. Blir vel rundt 2t eller litt mer. CBR har jeg heller ikke hørt om forresten ^^

hva er de tignene?

Lenke til kommentar

Ja, det er ulike ting ein finn i innstillingane. VBR = Variable bitrate og CBR = Constant bitrate. 2 pass vil seie at filmen vert komprimert to gonger.

Slik eg har forstått der er VBR betre fordi det kan gjere slik at ein får liten bitrate der biletet er mindre "komplisert" (store flater med same farge e.l.) og høgare bitrate der biletet er meir "komplisert".

Veit ikkje kor god kvalitet du får om du skal ha to timar (får du verkeleg berre kutta bort ein halv time frå råmaterialet, eller har du redigert den grovt allereie?) på ein DVD eg, men eg ville no prøvd.

Lenke til kommentar
Ja, det er ulike ting ein finn i innstillingane. VBR = Variable bitrate og CBR = Constant bitrate. 2 pass vil seie at filmen vert komprimert to gonger.

Slik eg har forstått der er VBR betre fordi det kan gjere slik at ein får liten bitrate der biletet er mindre "komplisert" (store flater med same farge e.l.) og høgare bitrate der biletet er meir "komplisert".

Veit ikkje kor god kvalitet du får om du skal ha to timar (får du verkeleg berre kutta bort ein halv time frå råmaterialet, eller har du redigert den grovt allereie?) på ein DVD eg, men eg ville no prøvd.

6543876[/snapback]

Jeg skal prøve å brenne ut noen få minutter av filmen med begge formatene og sammenlikne, nyttig tips!

Det er ikke så mye som skal redigeres bort egentlig, de jeg redigerer for vil ha mest mulig av filmen, som er en ferie i egypt forresten :p Fikk netopp laget en dvd template også btw, ser profft ut som bare det :D Adobe kan sine saker må jeg si.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...