Gå til innhold

Eureka! Ganske spennende og litt annerledes serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den går på Scifi channel, på tirsdager tror jeg.

 

Serien handler om en US Marshall som snubbler borti i en merkelig by et eller annet sted i USA. Det viser seg at det er her amerikanske myndigheter i 60 år på oppfordring fra Einstein har bosatt sine smartest borgere, og her driver de med mange rare eksperimenter og banebrytende teknologi. Flere av innbyggerne er også kloner av smartinger osv. og det er mye MYE rart som foregår rundt omkring i byen. En del halvveis kjente skuespillere er også med.

 

Dessuten trenger du vel ikke google alle poster. Hvor ofte hører du egentlig om nye spennende TV serier? Er du for lat til å copy+paste & IMDB'e tittelen? :tease:

Lenke til kommentar
Den går på Scifi channel, på tirsdager tror jeg.

 

Dessuten trenger du vel ikke google alle poster. Hvor ofte hører du egentlig om nye spennende TV serier? Er du for lat til å copy+paste & IMDB'e tittelen?  :tease:

6540295[/snapback]

Nei det er jeg ikke. Men hvis du først skal lage en ny tråd om en serie kan du vel gjerne slenge inn litt info for de som ikke har sett eller hørt om den før.

 

Forresten, den høres faktisk ganske bra ut.

Lenke til kommentar
Har også slengt meg på denne serien. Noen som vet om alle episodene blir over 1 time?

Lover bra, men jeg er litt skeptisk til hva som kan skje i Eureka...

6543605[/snapback]

Den første episoda var ei dobbelepisode. Til vanleg varer episodene 60 minutt (dvs ca 40 min. utan reklame)

Lenke til kommentar
Lover bra, men jeg er litt skeptisk til hva som kan skje i Eureka...

 

Ja, man må nesten lure på hvordan de skal holde det gående over tid. Skal det liksom bli et nytt eksperiment som går galt hver uke, eller blir de angrepet av Al Qaida eller forvirrer det seg nye utenforstående inn der som de må prøve å holde i kulda? Hvem vet... ender vel opp i sesong 2 med at det bor noe i aliens i section 5 eller no, det stedet med militære eksperimenter som er lukket av hehe, for å prøve og drive opp ratings eller no.

 

Lovende, men littegrann skeptisk :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...