Gå til innhold

En sjømann går iland

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Denne opplevelsen hadde jeg i 1981, som kokk om bord på en kjemikalietanker.

Vi lå ankret opp et ved munningen av Chao Phrya (pittoresk elv som renner gjennom byen), ca 40 minutter med speedbåt fra Bankok by.

Kokken hadde grått seg til fri slik at nødvendig hårklipp, og shopping av hygieneartikler kunne utføres. Dro fra båten kl 12, og nøt en fartsfylt reise med taxibåt (lang slank båt, påmontert bilmotor) inn til byen. Vel fremme hadde jeg uheldigvis glemt hva jeg skulle gjøre der. Men mirakuløst nok kom jeg på noe alternativt som sikkert kunne gjøre nytte. Praia en taxi, pep ut til sjåføren at jeg var tørst og kåt. Han smilte som overlykkelig mogoloid drittunge som får servert lørdagsgrøten. Ekspederte meg sporenstreks til et ”shoppingsenter” for slike eksistensielle behov.

Her satt jeg meg ned med Mamasan i et lokale ved en glassvegg som dekte hele langveggen. Nå etter to dugelige drinker innbords begynte jeg å føle meg tøffere enn toget. Så mens teppet gikk ned i hodet, gikk teppet opp foran glassveggen, og jeg kunne til min sanseløse glede beskue et fugleberg av små lekkerbiskner. De satt som høns pent dandert på vagler. Så tok jeg å slamret neven i bordet og forlangte mer drikke, og det bråkvikt for nå var det alvorets time kommet.

Jeg fikk øye på et nepeskrell som virket som hun ikke forsto alvoret i situasjonen, så hun syntes jeg passet perfekt, hadde jeg bare gitt meg med det så hadde jeg kanskje kommet til mål. Mamasan hadde andre planer, hun smilte sukkersøtt til meg (nå i ettertid vet jeg at det samme smilet finner man hos Brilleslanger), og lurte på om en høne var nok for en slik rik, pen og veltalende mann. Det skulle hun ikke gjort, fordi da våknet hanndyret i meg. I løpet av brøkdelen av et sekund hadde jeg plukket ut to stykker til.

Det er mulig at jeg nå var kommet til et stadium hvor jeg skimtet regnbuen, fordi den ene var hvit som snø, ja nærmest blåhvit. Den andre var tilnærmet sort, sikkert streetmix. Mamasan himlet med de små blå, og lurte på om det var alt? Fanden danse nå begynte tanta å virkelig irritere meg. Okidoki en til da, hun kunne jo bære shoppingbagen (1 hel Whisky). Hun så litt normal ut, altså måtte det være et bomskudd tenkte jeg litt forfjamset, men valget var gjort, og jeg gir meg fan ikke.

Nå syntes vel Mamasan at hun hadde tjent nok, og ville dele med resten av konsernet. Jeg og mine frittgående høner ble kjørt av mongoen tilstrekkelig mange ganger rundt ”shoppingsenteret”, slik at playboyen var så svimmel at han ikke merket at bilen stoppet ved det samme bygget, bare ved en annen inngang. Drit i det, målet var nådd, og jeg kunne endelig etablere mitt eget hønsehus. Jeg så nå for meg lykkeland, tre høner i lufta samtidig, og en på lakenet som jeg kunne denge løs på.

På rommet samlet jeg flokken sammen rundt meg mens jeg smilte som et kløyvd hestehode, og begynte å breke ut om hvilke behov som passet mine litt uvanlige preferanser.

Da hendte det noe uventet, fordi tro det eller ei så presterte fjærkreene å krysskoble ekornhjernene sine, og endte opp med en samlet intelligens tilsvarende nok til å ”få nesetippen over bordkanten”. Det var akkurat nok til at min velutviklede hjerne ble kjørt i grøfta, Hurra!

Så startet sirkuset, plutselig var det en som fikk vondt i magen, så hun måtte bare få ligge i stabilt sideleie, en måtte finne noe å spise, og da ble jo de to siste veldig sultne, så da var egget lagt. Ut å handle mat, og nå begynte det å bli lite drikke, så den saken måtte fikses.

Så ble jeg sittende å betrakte hønsegården min hvor mat og fjær føk i alle retninger i et kaos av armer og bein. Det var et syn for guder, skylt ned med styrkedråper.

Da den seansen var over, var det nesten over for meg og. Jeg snøvlet nå frem om hvilke muligheter det var for meg, og mine behov. De så på meg med mild forbauselse, og chatret fornøyd mellom seg. No action at all

Nå hadde det begynt å mørkne både her og der, så jeg vurderte opplegget i et nanosekund.

Rev hønsehuset, og jagde hønene ut på gata i det håp om at de kanskje ble påkjørt.

Mongoen gjorde sitt beste for å virke forbauset, jeg gadd ikke si noe, men pekte i den retning som jeg mente havneområdet lå. Han kjørte meg i en rasende fart dit, og lempet meg av.

Takk og pris, nå begynte jeg å se en slags ende på hyggen.

Det var enda litt tid til overs, så jeg vasa litt rundt, og lot Thaiene titte på meg. Drakk litt øl, og fikk nå samlet vrakgodset oppi huet såpass at jeg samlet motet for enda et forsøk. Så idet jeg vaklet om bord i Taxibåten måtte jeg bare rive tak i et nytt hyggedyr. Gjorde en lynrask avtale, hvor jeg og tante Sofie ble enige om elvetur og båtbesøk.

Vel ute på riveren kom sjåføren plutselig på at han trengte mer bensin, og han hadde såklart ikke fem øre. Jaja handle bensin da, han spurte samtidig om det var noe jeg kunne tenke meg. Det skulle han fan ikke gjort, fordi nå fikk jeg enda en brilliant ide. Kjøpe rocketobakk, den skal jo være veldig god mener jeg å ha hørt. Tilbake i susende fart mot båten satt jeg og Sofie tett omslynget og koste oss. Nå hadde jeg innenfor min hvite Jesusskjorte en betydelig mengde snadder. Etter noen minutter spurte tante om hun kunne få se på røykesakene. Jada elskling pep jeg, og åpnet bylten. Det luktet død og evig pinsel, og jeg siklet av forventning. Tante spurte da om hun kunne få holde bylten litt, det fikk hun, og før jeg visste ordet av det slengte hun like godt alt ut i vannet. Jeg hikstet WTF og holdt på å stupe etter, men hun holdt fast i meg mens hun mjauet ”police” inn i blomkåløret mitt. Hvilket politi fikk jeg gråtkvalt presset frem.

I samme sekund bråstoppet taxibåten, og en nusselig lite båt med navn ”river-police” klappet til, nei så merkelig dette var …? Nå hoppet to blide kropper om bord som var bevæpnet til tennene, og med selvsikre smil startet med en liten ransakning. De flesket for syns skyld over taxibåtsjåføren …hehe nice try. Med nedslåtte øyne, ikke fullt så blide og med et hatfullt blikk mot sjåføren måtte de la ”skuta seile”

.

Jeg vurderte om jeg skulle drepe sjåføren, men var for usikker på hvordan jeg skulle manøvrere båtjævelen, så jeg nøyde meg med noen velvalgte gloser, og talende fingerbevegelser. Det virket som at han forsto mine følelser, fordi han fikk nå tynt maksimalt ut av motoren, så resten av turen var som å befinne seg på den ”flyvende Hollender”.

Vel om bord slepte jeg tante opp på min lille cabine, hvor vi satt oss ned for en umiddelbar planlegging av forestående utskeielser. Etter littegrann planarbeid, skylt ned med masse øl fant nepa ut at nå tar jeg styringen, nok er nok. Så mens tante pludret og sang inn i mitt lille øre var teppefallet endelig inne. Nå kunne det hele ha dabbet av, men neida tiden for skandale var kommet. For nå kom min kjære venn matrosen innom etter sin lille helt unike shoppingtur. Han var kanskje smartere enn meg, fordi det han hadde skaffet seg i tilleg til flaskefor, hadde han sørget for å svelge …veldig Einstein!

Han betraktet kokkesatan som lå pip naken på senga i hele sin velde, 90 kg reinpudra møkk.

Jaja da får matrosen holde tante med selskap, han snøvlet og brekte og gjorde seg yndig for damen. Sikkert et fornøyelig syn, da han merket et sinnsykt press i magen. Tante hjalp han på dassen, hvor han kledde av seg nedentil, og låra den skrantne ræven sin på ramma. Men uansett hvor meget han presset på så satt tarmen i baklås, og nå ville han spy i tillegg. Han var av og på ramma for å vekselvis spy eller drite. Tilslutt ordnet det seg på beste måte. Når han lå med hue i dass, spydde han og dreit seg ut samtidig, mission acc!

Tante måtte nå til å rydde litt. Hun geleidet en hjelpeløs, havnaken og utdreten matros inn på lugaren og lot han ligge på dørken, rett ved siden grisebingen min. Så gjorde hun litt rent på dassen, men ikke helt, slik at helheten i aromaen ble optimal. Deretter rasket hun med seg klokker, småpenger og litt annen dall og var ferdig på jobb.

I løpet av natten fant aircodition-annlegget ut at toppen kunne ikke nåes uten at det også streiket. Matrosen var heller ikke fornøyd med sin hvilestilling, så den fiksa han fint.

Om morningen stormet min kjære sjef inn på lugaren for å vekke kokken, fordi båthelvete skulle seile 1 time tidligere enn planlagt.

Synet/lukten som møter han er følgende: Der ligger kokken naken med pipen opp badende i sin egen bremsevæske, på kne ved siden ligger matrosen med bar rompstump, og hodet hvilende på kokkens mage, og munnen vendt mot kokkens skritt, temperaturen er ca 50 grader, og eimene av spy, svette, og avføring er perfekte til helhetsbildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Takk for hyggelig feedback. Jeg mistet litt av motet når det på tross av ant. visninger uteble kommentarer. Jeg begynte å lure på om de som hadde titta på vannviddet var litt sånne småborgelige, selvgode moralister, hvor denne type humor bare forvirrer.

Jeg hygger meg med å skrive slike små anekdoter om mine litt uvanlige erfaringer. Så galskapen stopper ikke med dette. :p

Jeg har flyttet denne fra tråden "mislykket one night stand". Jeg skal nå samle galskapen på et sted.

Denne er ikke selvopplevd, men gjenfortalt av en god kompis.

Han var sjømann på den tiden. Båten var et cruiseskip, og gikk i fart på karibien. Gutten var overmåte tørst, og hadde gått på ølfylla i 14 dager. Båten ankom Kingston/Jamaica. Geniet fikk i sin brisne tilstand den kløktige ideen om at det nå var på tide med litt bekymringsløs sex.

Han passet på å ikke anstrenge seg for meget, og gikk for den minst strabasiøse løsningen, en bordellbåt som lå ankret rett bak cruiseskipet.

Han hadde det litt travelt, så han hoppet like godt over kroppsvask, noe han forøvrig hadde unngått de siste 14 dagene.

Han kom ombord, og ble presentert for utvalget, det var ikke så imponerende, så han lukket øynene og pekte ut et "takras" i blinde.

Deretter ble han henvist til en lugar, hvor han anordnet seg slik som damer er tvunget når de undersøkes av gynekologer.

Siden takraset ikke så ut verken i solformørkelse eller måneskinn. Var en grundig blowjob det eneste han kunne tenke seg fra menyen.

Så gikk takraset tilverks med liv og lyst. Han mintes at hun måtte opp å snappe etter frisk luft ganske ofte

Det ble etterhvert kjedelig, fordi at selv om gutten prøvde å tenke på sommerfugler, Titten Tei, Sjonkel Rolv, nybarberte pandabjørner osv, så ville det ikke hoppe igang.

Dermed kommanderte han den "dødsdømte" om å gi toerluka en grundig omgang, noe som hun da gjorde. Aaaa! dette ble mye bedre og han kjente at Yess ... Nå bygger det seg opp opp opp. I sin animerte tilstand merket han ikke at dette trykket kun kom fra toerluka ... Så når han mente at "this is it" åpnet han "helvetes porter", og tømte tarmen for resultatet av 14 dagers flytende sikringskost.

Han kikket i forundring ned mellom lårene sine, og lurte litt på hva er nå dette for noe? Så ser han "darlingen" stikke sitt blide åsyn opp innsmurt med gørr fra isse til hakespiss.

Han forundret seg litt over hvor rolig hun tok det, fordi hun sa ikke et kvekk men strakte hånden til side og dro i en klokkestreng som hang på skottet.

Nå gikk det ikke mer enn 5 sekunder så sto det 2 enormt store sorte menn i døra. Gutten forsøkte med et panisk "mjau", og noen usynkroniserte rykninger å få på seg overallen. Det klarte han ikke.

Han ble båret etter ørene opp på dekk. Han hadde tid til å beregne avstanden ned til kaien, den var ca 3 meter.

Så mens veloppdragne turister gikk arm i arm og beundret det pittoreske havnemijøet i umiddelbar nærhet, kom maskinmannen flaksende gjennom luften med utdreten rompe først.

Han landet på rumpestussen, og fortalte at nedslaget frembrakt et helt tydelig sykt "klask" og en sjarmerende dusj av avføring.

Dette hadde garantert disse turistene aldri sett før

Etter å ha summet seg litegrann, vurderte han i et nanosekund hva han skulle velge, pelle seg ombord eller ...Han valgte såklart det mest fornuftige. Så han fikk overallen sånn noenlunde på, og vaklet inn på nærmeste bar og bestilte en øl.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
HAhehahehaeh! Artig ... du er nå for alltid brent inn i hukommelsen min. Gratulerer. Fortell gjerne mer ...

6541580[/snapback]

You bet I will :cool:

Holder meg til denne tråden for posting av slike nerveslitende opplevelser, kan ikke ta sjansen på at "jævelskapet" besudler uskydige søte små. Kan ende opp med å ødelegge for noens fremtidige seksuelle opplevelser.

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Oh man, disse to tok fyr ass hakke ledd så mye på lenge...

Kudos til deg for disse her :D

6541880[/snapback]

Det jeg både gleder, og gruer meg til. Er feedback fra hunkjønnene i vår lille forumverden ... :whistle:

Lenke til kommentar
Oh man, disse to tok fyr ass hakke ledd så mye på lenge...

Kudos til deg for disse her :D

6541880[/snapback]

Det jeg både gleder, og gruer meg til. Er feedback fra hunkjønnene i vår lille forumverden ... :whistle:

6541976[/snapback]

Gidd bry deg om det. Jenter har ikke humor.

Edit: Moar stories!

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar

PencilCase! -Jeg flytter over mine også..

Som et lite bidrag til PencilCase's og mine velykkede one nite stands fra vår tid som Sailorboys har jeg en liten "gå på land" historie å komme med.

Den er muligens en smule slem..

Vi gikk fast på sydamerika den tiden, og både jeg og resten av gjengen om bord rant i land i hver eneste havn sydover, og herjet som bare sjøfolk kan, -Brassedamene lå strødd oppetter kysten. Vi var temmelig utkjørte hele gjengen da vi kom ned til La Plata sør for Baires, som var siste havna før vi gikk på nord igjen til mer siviliserte strøk -eller hva man nå skal kalle Unaiten.

Jeg og overstørmann fant ut at uansett hvor utpulte vi var, måtte vi ha oss en tur på land å ha oss en currascuria completa og litt avkjølt vino tinto. Det ville være stor skam om vi hadde latt den kjangsen gå fra oss..

Etter å ha satt til livs hver vår halve Toro, noen kilo chorizo, og en rekke flasker vino, kjente vi begge at livsmotet steig mot gamle høyder. Vi fant ut at vi måtte kikke litt på livet i byen og se om det var noe tagbart. Etter noe videre smøring av strupen, somlet vi oss inn på en av La Plata's mer distingverte herreklubber.

For de som ikke har vært på den litt spesielle Argentinske varianten av en slik klubb, kan jeg nevne at de er stort sett utformet som en vanlig nattklubb, med bar, dansegølv og sittegrupper rundt om kring. Det som er spesielt er at klubben holder det feminine klientellet som stort sett sitter lett kledd med kun hvite puppinnfatninger og rumpehylster type raffinert. De sitter vanligvis utstilt under baren, hvor det er bekmørkt, foruten et par sånne hvite/lilla strobe lys som gjør at man ikke kan se annet enn det som er hvitt. Dvs pupper, rumper, tennene når de smiler sultent og hviten i øya. Du kan kalle det et filter for hva som egentlig er essensielt her i verden..

Vel, back on track, jeg og den gode overstyrmann valset så inn i dette havet av hvitreflekterte, selvlysende kroppsdeler hvor vi etter et par GT'er begynte å få opp stimen. Vi fant ut midt opp i dette at vi skulle kjøre litt djevelskap før vi gikk hver for oss til hvert vårt.

Vi fant oss ei smellvakker ei, og lurte henne bort på et bord. Joda, hun var klar for både det ene og det andre, men viste litt mer hvite i øya da vi sa at hun måtte ta begge på en gang. Neidu, for det ville hun absolutt ikke være med på. Hun var skikkelig tverr, og var ordentlig redd for ræva si. Da fikk vi blod på tann. Det var akkurat det vi var ute etter.. Hehehe..

Så begynte vi å by, og slengte mer og mer penger på bordet. 100 daler 200, 400, 500 amerikanske tullinger. Øya til jenta lyste mer og mer, og hun vurderte til og fra, og kalkulerte på mulig yrkesskader, opp mot fortjeneste og så videre.. Ja for hun fikk jo kjenne på redskapene som skulle benyttes. Lysten etter pengene vi la på bordet -1000 daler etterhvert hadde hun så lyst på at hun nermest siklet i attrå. Ja, de var like før det gikk for hun der hun satt. Men, hun brukte for lang tid på å bestemme seg. No deal sa vi, og gikk til hver vår dame. Skal si hun ble lang i trynet.

Den var litt jævlig den der, men hun fikk et lite plaster på såret ved en annen anledning.

Lenke til kommentar

Og en til:

Veeel, jeg har jo en liten en fra Keelung i Den kinesiske folkerepublikken Taiwan.. Denne gangen var det ikke meg, men det kunne glatt vært det.

Det hadde seg slik at jeg og en 2. Maskinist (jeg var 2. Styrmann) så oss det stikk å komme oss på land i Keelung. For de fleste sailorboys, er det en velkjent sak at det finnes en sjapp akkurat i denne havna hvor det finnes velvillige skjevøyde. Ikke så uvanlig det, men denne hadde en litt eksotisk vri. Det som er litt spesielt med denne sjappa, og grunnen til at så mange kjenner til den, er at flesteparten av de som arbeider det, tro det eller ei, er døvstumme!!?? Om det er en tilfeldighet, eller om det er en døveklubb som har blitt omlagt eller hva som er grunnen til det vet jeg heller lite om.

Vel, vi to unge fremadstormende parkerte liket ved baren på den omtalte sjappen, og fikk tappet oss hver sin ved hjelp av å peke på munnen og så på tappetårnet. Øl fikk vi. Så begikk vi oss ut på diverse fingergåter og kommunikasjon via skribling på papirbiter med barens feminine klientell. 2. Maskinisten fikk napp på hun bak baren. Jeg selv var litt misfornøyd med alternativene, og valgte å returnere til skuta med uforurettet sak. Var noe med den stønninga som tørnet meg litt off også tror jeg.

Da morgenen kom, og det ble stand by (betyr at man gjør seg klar for avgang for landkrabber) viste det seg at den gode 2. Maskinist ikke hadde kommet seg om bord. Jeg var på broa under st.by, og måtte berolige en heller småforbannet kaptein. "Her har vi to taubåter på sia, los og fortøyningsmannskap, og så får jeg faen ikke gå på grunn av at 2. Maskinisten ikke er om bord".. Han var temmelig pissed off, og med god grunn. Havnemyndighetene tillot oss ikke å seile uten maskinisten om bord.

For å berolige kapteinen forsøkte jeg å berolige han med at maskinisten kanskje hadde blitt et offer for en kinkig situasjon. "Du skjønner", sa jeg til han og forklarte situasjonen med den døvstumme dama; "og hun har helt sikkert hatt vekkerklokka på, men du vet, hun har da for svarte ikke hørt den" (humring) "Og om hun har hørt den, har hun ikke hatt noen mulighet for å snakke TIL han slik at han våknet" (mer humring og en litt blidere kaptein).

Den one night standen resulterte i at vi måtte kansellere los, taubåter og avgang i fire timer inntil maskinisten lurte seg slukøret om bord. DET kostet penger, det skal jeg love deg. -Å holde igjen en 35000 tonns fulllastet kjemikalietanker er ikke billig..

2. Maskinisten var glad og fornøyd og skrøyt over at det var gode greier med stumme damer, da slipper du det kaffeslabberaset om morgenen, når du kun vil ha stillhet og en drosje hjem.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg har en litt kjekk en fra Quatzaqualcos i Mexico.. Eller Kvakkkvakk :cool:  som vi sailorboys kaller det.. Kommer etterhvert..

6542776[/snapback]

Vær hilset! Ærede bror i ånd og handling :w00t:

Hehe! Kvakkvakk, der har petit moi drete meg kraftig ut :blush:

Stikkord: Dame med kølle :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg har en litt kjekk en fra Quatzaqualcos i Mexico.. Eller Kvakkkvakk :cool:  som vi sailorboys kaller det.. Kommer etterhvert..

6542776[/snapback]

Vær hilset! Ærede bror i ånd og handling :w00t:

Hehe! Kvakkvakk, der har petit moi drete meg kraftig ut :blush:

Stikkord: Dame med kølle :ohmy:

6542795[/snapback]

Vær hilset tilbake Sailorboy :w00t:

Nå innbefatter min historie kun min egen kølle, men til gjengjeld er det inkludert bla. en bassengrutsjebane i betong, et norsk flagg, underbuksa til en garantimaskinist, et utall velvillige mamacitas, puling på et galleri som hadde papirvegger og var bakgrunnsbelyst, osv. osv.

Forøvrig inneholder historien den første og siste gangen jeg har sett et velvoksent/brukt ludder har snudd seg vekk i sjenanse!

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
I'm waiting in pain and agony :love:

BTW: Er du istand til å seile enda, dvs. får du lov?  :D

6542829[/snapback]

Joda, men jeg har valgt meg en jobb på land, som er litt mer familievennlig, men jeg besøker båtene titt og ofte og seiler med de av og til. Jeg var Overstørmann før jeg ga meg, og gadd ikke sitte å fise på et kontor inntil en eller annen kaptein daua slik at jeg kunne ta stillingen hans, så jeg fant det like godt å ta noen år på land..

Men jeg reiser jo worldwide fremdeles, og har en og annen episode som maner frem humoren uansett. Selv om det ikke er det samme som da jeg seilte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Skjønner!

Ja etterhvert blir man tvunget til å akseptere naturlover, eller fornuft, eller alternativ fornuft som ligger i kjævla til "suppedragen" hjemme :D

Skal komme med en søt en iløpet av morgendagen, inspirasjonen bygger seg opp til akseptabelt nivå virker det som. Takk for dine motiverende bidrag. Tunghørte og stumme kosedyr lagde fine bilder i nepa mi :p

Lenke til kommentar
Skjønner!

Ja etterhvert blir man tvunget til å akseptere naturlover, eller fornuft, eller alternativ fornuft som ligger i kjævla til "suppedragen" hjemme :D

Skal komme med en søt en iløpet av morgendagen, inspirasjonen bygger seg opp til akseptabelt nivå virker det som. Takk for dine motiverende bidrag. Tunghørte og stumme kosedyr lagde fine bilder i nepa mi  :p

6542907[/snapback]

Jeg skal nok ha 'Kongen av Kvakk-kvakk' klar i løpet av morgendagen også.. Det blir fart i fingra når man havner i sånne inspirerende fora som dette her ja :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...