Antarctica Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Nå går fotokonkurransen inn i sin femte runde, og her kommer det et vrient tema! Temaet er ”humor”. Dette er et tema som det er nødvendig med kreativitet og stor fantasi! Du kan ta ett bilde der det ligger en viss ironi, noe(n) som har et artig utrykk, artige former og så videre. Vi har sett tendenser til flere humorbilder i bildekritikken nå i det siste (Husk regel nr. 7!), så her er det bare å bruke fantasien! <span style='font-size:14pt;line-height:100%'> <- Her er bidragene til konkurransen -></span> Vi kjemper videre for å få fotokonkurransene i et eget forum! Ta del i diskusjonen her! Jo mer interesse det er for dette, jo større sjanse er det for å få det slik vi ønsker! Reglene for konkurransen: 1. Du må være fotografen bak bildet. 2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag. 3. Du står fritt til å tolke temaet. 4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt. 5. Filstørrelse: MAKS 350KB. 6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 piksler. 7. Bilder som tidligere er postet, eller som blir postet i bildekritikken eller andre steder mens konkurransen pågår, vil bli diskvalifisert. 8. Arrangøren har ikke anledning til å delta. <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Konkurransen avsluttes søndag 23. juli, klokken 23:59.</span> Etter at konkurransen er avsluttet, blir bildene lagt ut i bildekritikken med poll for avstemming. Avstemmingen avsluttes torsdag 27. juli klokken 21:00. Vinneren får da ansvaret for å arrangere neste helgekonkurranse. Bildene sendes til meg som PM (helst), alternativt med e-post til: (Fjernet) NB: Husk å oppgi bildets tittel, samt ditt nick på forumet. Jeg vil sende ut bekreftelser etter hvert som jeg får inn bilder. Tidligere konkurranser: 4. Tema: Musikk - Bilder 3. Tema: Bevegelse - Bilder 2. Tema: Vann - Bilder 1. Tema: Arkitektur- Bilder Jeg ønsker dere alle lykke til, og en fortsatt god sommer =) Endret 10. mars 2010 av Antarctica Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Oh høres meget gøy ut, er et stort og bredt tema, men trenger som du sier god fantasi og kreativitet.. Skal sette igang tenke boksen nå idag, så får vi se om det blir noe av det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Høres veldig artig ut. Skal begynne å fantasere på om det er noe jeg kan bidra med her Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Vil berre gjere dykk merksame på at det no har vorte laga ein avstemning i tråden om nytt underforum, so det er berre å stemme i veg (på Ja sjølvsagt...): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=600581 Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Er det bare meg, eller høres det ut som om det er lite interesserte i kategorien "humor" Ingen som sier noe, har heller ikke fått inn noen bilder enda... :S Lenke til kommentar
riktig Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Helgen er ikke over ennå. Folk sender vel ikke inn noe særlig tidlig. Jeg har ikke lagd noe ennå, men skal se hva jeg får til i morra. Har litt andre prioriteringer i dag. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Det har vel ikke pleid å komme inn så mange bilder før i 22-tiden på søndag? Folk bruker den tiden de har... ikke er det så mye å diskutere heller. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Da jeg arrangerte forrige konkurranse, hadde jeg ikke mottatt noe bilde før kl 17 på søndag... Men det ble 9 bilder til slutt likevel... Personlig har jeg ingen bilder klare enda, men jeg håper og tror jeg skal ha et klart innen kl 0:00 i morra. Håper ikke jeg blir den eneste da... Det kan imidlertid være smart å legge ut en post i bildekritikken, kun for å promotere konkurransen - jeg hadde et par eksempler på noen som ønsket å være med på konkurransen, men som ikke fant den... Edit: Har lagt ut en post i bildekritikk for promotering av konkurransen nå... Endret 22. juli 2006 av sentimental Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hadde store planer om å være med på denne. Jeg hadde ideen klar, modellene klar. Helt til en av de ikke ville være med lenger. Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Håper det kommer inn noen bilder som får meg til å trekke på smilebåndene Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Har mottat fire bilder, og håper at det er flere som skal delta! Endret 23. juli 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
contempt Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hhaa, T.rex/gump bildet var best imo heheheh Tenkte jeg skulle bidra selv, men så hadde fadern stukket av med kameraet på ferie såå :/ Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Tannlege Røskeland i Bentsebrugata 25? Noen trasker rundt og knipser bilder av mitt lokalmiljø... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Litt vanskelig tema. Krevde litt for mye tenking i frihelgen, så jeg rakk det ikke Lenke til kommentar
conspiracy Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Var nok et vanskelig emne, humor er så mangt, og personlig ingen inspirasjon til å ta bilder siktet på humor i helgen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 40 stemmer alt. Det tror jeg er mye for konkuransens første dag. Selv om det var få bidrag denne uken, så er det tydelig at entusiasmen for å stemme er til stede! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Det vises ganske tydelig hvem som vil vinne konkurransen i kveld Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Det har det vel ikke vært særlig tvil om siden mandag nei ... men det er bare én stemme som skiller mellom 3. og 4. plass... Endret 27. juli 2006 av Anew Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Der var ukens konkurranse i boks, og det var ingen tvil om hvem som vant =) Fikk ikke åpnet den andre posten, så jeg poster det bare her =) 1. plassen: "Noen kjeder seg der oppe" var tatt av sentimental, som vant igjen!! =) 2. plassen med "Tannlege Røskeland" ar tatt av magneska. 3. plassen med "LOL!" SirMaximus.. Vil gratulere dere tre med seieren! Fotografene av de to andre bildene "Forrest Gump møter T.Rex" var tatt av Anew, "Kjekk ung mann" var tatt av Tdale Jeg vil gratulerer sentimental med hele to seiere, og ballen går atter en gang til deg! Poengstillingen ser nå slik ut etter fem runder! 1. sentimental, 8 poeng 2. Tdale, 6 poeng 3. Antarctica, 5 poeng 4. Marthe-Ma, 4 poeng 4. SirMaximus, 4 poeng 6. Magneska, 3 poeng 7. Anew, 2 poeng 7. Torehs, 2 poeng 9. eith, 1 poeng 9. Ragamuffin, 1 poeng. (Hvis eventuelle feil oppdages, kontakt meg, så skal det rettes opp =) Endret 27. juli 2006 av Antarctica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå