Secrano Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei, jeg er veldig interessert i denne Student-PCen, men lurer på hvor lang levetid det er på slike batterier. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Med 7 celler og moderate specs ellers på maskinen, så vil jeg tippe 3-4 timer avhengig av bruk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Batteritiden kan variére. Men rundt 3 timer virker sannsynlig. Jeg ville heller sett på denne: Acer Aspire 5561WXMi/CenDuo/ATIX1600 9990 kr. Den har litt svakere cpu, og er litt tyngre, men den har et bra skjermkort, større harddisk og du vet hva du får. Batteritid på 3,5 timer. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Tror de vil ha en PC med XP Pro på når du studerer der, da læremiljøet er wwebbasert. men den er fin i alle fall, og kraftig! Kunne tnke meg den selv Lenke til kommentar
GA Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Hei og velkommen til forumet! Batteritiden kan variére. Men rundt 3 timer virker sannsynlig. Jeg ville heller sett på denne: Acer Aspire 5561WXMi/CenDuo/ATIX1600 9990 kr. Den har litt svakere cpu, og er litt tyngre, men den har et bra skjermkort, større harddisk og du vet hva du får. Batteritid på 3,5 timer. Hilsen, efikkan. 6528717[/snapback] Dette var et særdeles dårlig råd vil jeg si! Spesielt "du vet hva du får", da Lenovo tross alt er IBM som i mange, mange år har vært det beste merket når det gjelder kvalitet og support! Batteritiden på denne z60t maskina er ved normal bruk ca 4 timer. Dette er ellers en knallbra maskin, som er utrolig solid og har mye smarte finesser. Garantien du får er også utrolig bra(kåret til verdens beste mange år på rad)! Prisen var også god, så kjøp denne om du vil ha en solid maskin, med ok specs og bra garanti! Ikke hør på Effikan her, da det forslaget hans er en langt dårligere maskin selv om selve specen er bedre! Edit: Skrev en litt lengre "avhandling" om fordeler med Lenovo her... Edit 2: Skrivefeil og noen dårlige formuleringer. Endret 21. juli 2006 av GA Lenke til kommentar
dale Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Føyer meg til det GA nevner, ThinkPad er i en klasse for seg selv. Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 En annen ting man ikke må glemme, er at den inkluderer nyeste versjon av Office og Windows i 3 år framover, kjekt med tanke på at begge skal oppgraderes på nyåret. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 På denne siden er det en link til denne pdf-filen, og i den står det at batteritiden er omtrent 4t 45min. Der står det også litt mer om maskinen. Jeg starter på Bygg&miljø, og får derfor denne til 8.800,- Er ganske sikker på at jeg kjøper den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå