Gunfreak Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 de fleste som henger på denne delen av forumet har fått med seg at play har blitt veldig treige på levering. 2 uker ble vallig tid i flere måneder. MEN i dag fikk jeg en film fra play.com som ble sent de 17. altså bare 3 dager. en annen film brukte bare 4 dager. dette kan tyde på hva enn som gjorde at play ble så greige er fikset.. dette er i såfall gode nyheter for oss film buffs Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 de fleste som henger på denne delen av forumet har fått med seg at play har blitt veldig treige på levering. 2 uker ble vallig tid i flere måneder. MEN i dag fikk jeg en film fra play.com som ble sent de 17. altså bare 3 dager. en annen film brukte bare 4 dager. dette kan tyde på hva enn som gjorde at play ble så greige er fikset.. dette er i såfall gode nyheter for oss film buffs 6524539[/snapback] Tror det ikke før jeg får se det... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har bestilt 3 DVD'r fra Play.com og 2 av dem passer ikke i "postkassen" min. Ble sendt ut then 18 Juli så vi får se når de ankommer. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det med at de "ikek passer i postkassen" snakket jeg med dama på postkontoret om og det har vist mer med hvorvidt postmannen har veldig mye andre små/mellomstore pakker eller ikke. Altså "pakker var for stor" betyr ikke alltid at den var for stor for kassa, men kan også bety at den var for stor til å da med akkurat den dagen. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fikk en flokk filmer i dag tok nesten 2 uker. Bestilte 2 nye i går får håpe de er tilbake til gamle leveringstider Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Bestilte for et par dager siden så vi får se hvordan min bestilling går... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg også bestilte en film i går. Lurer på om jeg ser den før vi går inn i August... Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg også bestilte en film i går. Lurer på om jeg ser den før vi går inn i August... 6524826[/snapback] Ka for en film?=D Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 OT: Jeg kjøpte fra Amazon.Co.Uk og de var veldig kjappe. Brukte vel 2-3 dager siden de ble sendt. Lenke til kommentar
Plast Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Bestilte Battlefield 2 Deluxe Edition fra play på lørdag... (15.07) og i bekreftelses mailen jeg fikk etter jeg hadde besilt sto det Please allow 3-5 days delivery... hmmm... skall bli spennende å se om det ligger en pakke til meg i postkassa i morgen. Endret 24. juli 2006 av Plast Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mange av filmene mine som jeg bestilte i helga (som ble sendt på mandag) kom i dag. Håper virkelig at Play har bedret seg. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Blir det noen fortollingsavgifter når man bestiller fra play.com? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 bare hvis det er over 200kr Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det har ikke noe med Play.com å gjøre. Det har med den norske tollen å gjøre. Kjøper du en enkel vare for over 200kr blir den fortollet, og du må betale mva og fortollingsgebyr. Siden Play deler opp bestillingen din, gjør det ikke noe om du bestiller mange filmer sammen, så lenge de hver og en koster mindre enn 200kr. Dette har blitt diskutert milliarder av ganger på forumet her. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mange av filmene mine som jeg bestilte i helga (som ble sendt på mandag) kom i dag. Håper virkelig at Play har bedret seg. 6527123[/snapback] Dette er svært postivt! Men som sagt, jeg tror det ikke før jeg får se det! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 I dag kom flere av filmene som ble sendt fra Play på mandag. Alle er ikke i boks enda, men jeg regner med at jeg har alle filmene i morgen eller på mandag. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 I dag kom flere av filmene som ble sendt fra Play på mandag. Alle er ikke i boks enda, men jeg regner med at jeg har alle filmene i morgen eller på mandag. 6531321[/snapback] Nå begynner jeg å få troa på at jeg kan få filmene mine til helga jeg også! Gleder meg til å sjekke postkassa når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 jepp ser ut som de har fått ut fingeren av rompa. fikk flere filmer fra dem i dag også bruker mellem 4-5 dager, og den eneste grunnen til at jeg ikke fikk dem i går var at det ikke var mer plass i kassa Lenke til kommentar
EDB Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvis det ikker er plass i kassa, blir de da sendt til posthuset så får man sånn hentelapp? Har nemlig en del påvei i posten, ble sendt 20/7, som ikke får plass i kassa, tror jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 nei det er bare hvis pakka er for stor, hvis du bare går tom for plass pga. mange små pakker, tar de med seg dem, og leverer neste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå