Colossus Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Som noen av dere vet så er Armed Assault Operation Flashpoint's etterkommer. Og en militær fanatiker vil nok like dette. ArmedAssault.com - William Porter's blogg Det har blitt diskutert att og fram om enten Armed Assault vil ha dynamisk ødeleggelse på byggninger eller ikke, om hvorvidt den generelle fysikken i Armed Assault er godt nok og om Armed Assault er kun en grafisk oppdatering. Som Gamer.no har nevnt i sin siste artikkel så er Operation Flashpoint 5 år gammelt, og jeg tror det sier seg selv at fankretsen rundt har bidratt mye for å holde Operation Flashpoint i live. Om så Armed Assault vil blåse nytt liv i modmakerne, og samfunnet, har jeg sterk tro til. F.eks så kan det endelig bli mulig å spille ferdig en CTI på muliplayer uten at serverne krasjer til stadighet, eller at du absolutt ikke har tid til å bli ferdig med en flere timers lang kamp. Jeg er dog litt bekymret for AI utviklingen, men de sier til stadighet at utviklingen på AI fronten er god. Etter hva jeg har sett på de tidligere klippene fra tech demoer så ser det ut til at utviklingen er lik null, men nå er nå dette ikke det ferdige produktet. Vi fikk derimot lovende ord fra BIS for en stund siden, om at utviklingen av AI er bedre enn forventet (i allefall fra mitt ståsted). Noe utgiver har vi ikke hørt om på mange måneder, og det var en tid tilbake der BIS ikke utelokket at de måtte utgi Armed Assault på internett. Men det er håp enda. Jeg håper at det er snakk om en utgiver før eller senere, ellers så tror jeg at Armed Assault vil bli noe som kunne ha kommet til topps, men kom ikke dit pga. manglede bærekraft. Flopp eller topp, jeg kjøper det Her er noen av de siste bildene og intervjuene som Armed Assault har fått: Armed Assault E3 trailer (.zip) PC Powerplay Games.It Computer Gaming World Oppdatering: For noen par dager siden så ga Bohemia Interactive sin ukelige utgave av FlashNews. Den inneholdt to overraskelse, en Wiki og en liten konkurranse. Endret 20. juli 2006 av Colossus Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg er så stor fan av gode gamle flashpoint at om Armed assault framstår som en utvidelsespakke med beefed-up grafikk og diverse småsnacks så gir jeg katta, i just want more! :-) Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg