F.Mackey Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Som topic sier, det fantastiske bandet bestående av Herr Smerte(mich) und Hissig Herremann har kommet ut med ny sang. Låten sin tittel lyder som følger: "Ferden Gjennom Den Dunkle Skog Til Taakeslott" Dette er enda en sang i rekkene som leker litt smått med svart metall og alt det morsomme man har å ta av der Smertegrensen - Gjennom Den Dunkle Skog Til Taakeslott Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Å i helvete, spark vokalisten! :-| Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Vokalisten? Dette er veldig lite seriøst hvis dette ikke kom fram. Denne sangen stiller seg i rekken av andre "parodier" til smertegrensen som: Emo Er Tøft, Gjør Det Oldschool og Power Mania. Endret 19. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Brukte dere en gammel kassetspiller som forsterker til gitaren? Minner meg om mine fattigere dager. Ellers var det ikke dårlig, faktisk for bra til å kalles en parodi. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker ikke din musikksmak. Skjønner ikke hvordan noen kan i det hele tatt ense musikalskhet i dette. I det minste vet jeg hvor jeg skal hendvende meg om jeg noen gang skulle trenge noe ******. No offence Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Haha, må jeg enda en gang informere om at Smertegrensen er tull tvers igjennom? Jeg spiller dog i et seriøst band, Gardarike. EDIT: Power Mania eier! 6563302[/snapback] Power Metal på sitt beste Endret 29. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 30. juli 2006 Del Skrevet 30. juli 2006 Som topic sier, det fantastiske bandet bestående av Herr Smerte(mich) und Hissig Herremann har kommet ut med ny sang. Låten sin tittel lyder som følger: "Ferden Gjennom Den Dunkle Skog Til Taakeslott" Dette er enda en sang i rekkene som leker litt smått med svart metall og alt det morsomme man har å ta av der Smertegrensen - Gjennom Den Dunkle Skog Til Taakeslott 6518561[/snapback] Digg! Alt annet en en parodi. Dette er blodseriøs blackmetal. Trommemaskin neste gang. Legg til en ultrarask tikkedollar så blir dette dødsfett, skarru se. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 31. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2006 Så blodseriøst at det gjør vondt i kroppen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har hørt mye verre musikk enn dette som har platekontrakt, så dere er med andre ord på god vei Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Uhm uhm, vet ikke helt om det er nødvendig, men sier det enda en gang: Smertegrensen er et slags prosjekt meg og en kompis har, der vi gjør narr av diverse sjangre. Og siden noen dømmer meg nord, ned og det som verre er hiver jeg ut en link til bandet mitt som er det man kaller heller mer seriøst: www.myspace.com/gardarike Endret 20. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Det "seriøse" prosjektet er ikke fjæredelen så bra som smertegrensen. Seriøst til det kjedsommellige. Da er ironi bedre. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. august 2006 Forfatter Del Skrevet 20. august 2006 Jaja, deg om det Lenke til kommentar
Jcarlsen Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hissig Herremann her..Takker for alle flotte innspill, utenom han raringen som det ikke falt i smak hos. Pain sollution ffs!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå