embark Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Weeds handler om tobarnsmoren Nancy som nettopp har blitt enke. Og for å forsørge familien selger hun marijuana i California. Jeg synes dette er en utrolig kul serie, men hvor realistisk den er er jeg ikke sikker på, da jeg vet lite om hvordan langing av marijunana foregår i statene. Sesong 1 ble sendt i slutten av 2005, og sesong 2 starter 14. august. Weeds på TV.com Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Jepp, har sett første sesong, og kommer absolutt til å se på nummer to. Artige saker. Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Noen som vet om det kommer sesong 3 av denne serien? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Såvidt jeg vet ja, litt av en season finale det var gitt Elsker den serien Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 31. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2006 Weeds er en genial serie! Veldig bra humor med en grei dose drama. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. november 2006 Rapporter Del Skrevet 2. november 2006 Har sett alt som har blitt sendt og storkoste meg fra første episode. Serien anbefales. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Har sett alt tom. episode 13 sesong 2. Den er jo bare hysterisk morsom den serien der... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Weeds er en ganske bra serie, dog hun dama i hovedrollen skuffer meg av og til. De kunne ha fått noen andre i den hovedrollen imo. Men for all del, en meget bra serie. Anbefales. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 Mary Louise Parker vant faktisk Golden globe for best comedy actress, skjønner ikke helt hva du er missfornøyd med. Og i tillegg så er hun MILF Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 3. november 2006 Rapporter Del Skrevet 3. november 2006 MILF deluxe Syns hun passer veldig bra i rollen jeg. Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 4. november 2006 Rapporter Del Skrevet 4. november 2006 Knall serie. Gleder meg virkelig til å se hva som skjer videre i sesong 3. Smokin' Milf-Weed! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 gleder meg virkelig til ses 3. Litt av en slutt det var på 2'ern! Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Jeg har ikke sett denne Serien, men etter som jeg har lest hva dere har skrevet om den får jeg lyst til å se den hvilken kanal går den på? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Tror de viste sesong 1 på tv3 her i norge nå. Men du får vel tak i den andre steder.... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. november 2006 Rapporter Del Skrevet 5. november 2006 Mangler noen få episoder av sesong 1 før den er ferdigsett. Konge serie:) Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Er litt spent hva som skjer videre nå jeg, er kommet til episode 2x12.. Ikke les om du er kommet kortere.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Irriterende drittunge stjal dopet, faen hadde banket den ungen så jævlig hadde jeg vært mora hans.. Dog idiotisk kode på safen.. Hva skjer videre?Conrad hadde nok ikke overlevd om han hadde gjort noe slikt mot sin mor.. Endret 6. november 2006 av Battone Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Tror de viste sesong 1 på tv3 her i norge nå. Men du får vel tak i den andre steder.... 7223935[/snapback] Som hvor? viss du ikke vill si hvor så bare send en melding;) Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 6. november 2006 Rapporter Del Skrevet 6. november 2006 Weeds er dritbra, absolutt verdt å se. Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 7. november 2006 Rapporter Del Skrevet 7. november 2006 Kan på det varmeste anbefale serien. Passelig syk humor og morsomme karakterer. Lenke til kommentar
Kai_g Skrevet 18. november 2006 Rapporter Del Skrevet 18. november 2006 Weeds er morro ja! Går på Canal+ og for de som har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå