F.Mackey Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ja som topic sier, jeg har noen midi spor på sonar, og noen jeg har spilt inn selv, men når jeg prøver å exporte(har merket alt) så vil ikke pcen lagre midi filene sammen med de andre filene til en hel stor fil. Vet noen hva som er problemet? Irriterer meg grenseløst over dette. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ikke ha på record på spora, og enten marker alle eller ingen.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Det er ikke det som er problemet, virker som at sonar ikke liker midi filene mine. Alt utenom mid filene blir med i miksen. Må vel være en kar eller to her som roter med både Sonar og midi filer? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Har funnet ut av det, så denne posten kan få en rolig og stille død nå Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Siden du fant ut av det er det kjekt om du poster løsningen, så kan posten få verdi for andre senere.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 Midi spor er ikke lyd, det bare forteller dataen at den innebygde synthen skal spille på de og de tangentene, derfor går det ikke an å exporte det, først må man gjøre midi om til audio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå