Ongabonga Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Er på utkikk etter et program som kan slå sammen snareveier til forskjellige mapper, og åpne alt som 1 mappe. Altså; La oss si jeg har 5 stk mapper med diverse innhold, jeg er lei av å leite gjennom hver mappe for å finne det ønskede materialet, så jeg har lyst til å slå disse sammen. OBS! Jeg har kun lyst til å slå disse sammen som snareveier. De forskjellige mappene er på forskjellige harddisker. Det vil si: 1 2 3 4 5 Vil jeg gjerne skal bli: Mappe: Med 1, 2, 3, 4, 5 åpnet, som viser innholdet som en lang oppramset regle. Er litt vanskelig å forklare, så spør hvis noe er uklart. Håper det finnes et slikt program som gjør det enkelt. Hadde også vært fint hvis jeg la inn en ny fil i en av de 5 mappene, så kom den automatisk opp i dette "programmet" så jeg slapp å legge det inn for hver gang. Edit: Så det jeg er ute etter er jo egentlig en sammenslåing av snareveier: 1 snarevei skal åpne 5 snareveier, og samtidig vises i 1 mappe. Endret 16. juli 2006 av Ongabonga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå