lobster Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Legger ut ett bilde jeg tok for en tid tilbake. Er selv veldig fornøyd med bildet, og det har en flott fartsfølelse.. Jeg svarer gladlig på evt spørsmål om teknikker som brukt for å ta bildet.. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Hei Fartsfølelse får jeg ikke av det, for meg ser det ut som han står i ro og kaster noe over bilen... Men fargene liker jeg da Er det t-skjorten som "blåser" av han i det bilen kjører forbi, eller? Vil vite mer om bakgrunnen for bildet:yes: Lenke til kommentar
lobster Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Bilen står stille. For å skape burningseffekt brukte jeg en røykmaskin. Denne ble plassert på siden av bilen med ventilen pekende under bilen. Tshorten ble kastet over bilen for å prøve å skape fart. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Morsomt. Men skjønner ikke sammenhengen Hvorfor kaster han t-shirten? Burner bilen avgårde, eller står den stille? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Morsomt. Men skjønner ikke sammenhengen Hvorfor kaster han t-shirten? Burner bilen avgårde, eller står den stille? 6529276[/snapback] Som sagt, han brukte røykmaskin til å lage røyken, men bahjulet på bilen spinner Skjønte ikke det der helt Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Godt forsøk, men jeg vil tro at du hadde fått langt bedre fartsfølelse hvis bilen hadde kjørt sakte forbi den veggen noen ganger (gjerne igjennom røyken) og du hadde prøvd å følge den med kameraet. Om bilen kjører lynraskt eller ikke er jo umulig for oss som ser på bildet å vite - det avhenger helt av lukkertiden i forhold til bilens hastighet. Men stjerne i boka for innsats - jeg liker at folk jobber litt med bildene sine og ikke bare knipser i vei Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 vel, om bilen kjører lynraskt kan lobster kaste t-skjorter som ingen andre Lenke til kommentar
Nestformann1 Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Får tyrefekterassosiasjoner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå