smeboe Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Kom på det da jeg anbefalte en restaurant i OT-baren nå nettopp, jeg savner et underforum med tittelen MAT - Anbefalinger av restauranter, spørre om oppskrifter, tips til julemiddagen, slanking for de som driver med det, kokebøker, matprogrammer, etc etc etc. Jeg tror dette hadde blitt tatt godt i mot av alle hw's brukere, et godt tilskudd til en nær perfekt allround nettside. Dette burde selvfølgelig bli lagt under kultur. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Couldn't agree moore. Mat er kultur:) Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det hadde passet bra. Er alene hjemme nå i sommer, så da må jeg mekke mat selv. Trenger litt inspirasjon Ja til matkategori! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Støttes fult og helt.. Mat kategori hadde vært ypperlig. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Støttes til de grader! Kommer til å være alene hjemme så litt tips hadde vært utrolig gøy. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Støttes, et veldig bra forslag Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja til mat som underkategori, men under ett nytt tilskudd under en eventuell "Hus, hage og hjem" link. En plass å ta opp oppussing, spørsmål rundt kjøp, salg og leie av bolig, pluss en haug av de andre seriøse hendvendelsene som kommer i OT. Disse fortjener en "respektabel" del av forumet (slik sport har fått), så kan OT fortsatt være søple-tråden. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Når vi allerede har underkategorier om noe så dødfødt og dødskjedelig som BIL, så syns jeg absolutt mat hører med ja! Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Når vi allerede har underkategorier om noe så dødfødt og dødskjedelig som BIL, så syns jeg absolutt mat hører med ja! 6501702[/snapback] QFT! JacEr; vil du ha mat inn under hus, hage og hjem? Skjønner ikke helt vitsen i det, mat er noe helt annet enn innredning og møbelkjøp. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Kanskje, mener det ville passet inn under en eventuell hobby/fritid da det tross alt vil ha mer med "kjøkken" enn "kultur" å gjøre. Var bare ett forslag, tror åpning av en slik del vil kunne dra flere voksne brukere til forumet. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 JAAA, dette tenkte jeg faktisk på, siden jeg ikke bare elsker mat, men liker å snakke om det og. Mye bedre det enn at vi får en "den stoore mattråden" Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Enig i denne. Er sikkert mange som vil vite om oppskrifter osv. Jeg er også alene hjemme i hele sommer så det er bare positivt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Sukk, nå ble jeg sulten! Et matforum støttes fra min kant. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Drit i hvor det legges! Poenget er at det er ønske om en matkategori! (skjønner ikke hva detg har med hardware å gjøre, men ja til et komplett forum). Lenke til kommentar
Toset Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Blir Grandis en underkategori? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Blir Grandis en underkategori? 6504873[/snapback] En skulle vel nesten tro det, slik den norske pizza-kulturen er... Kunne jo selvsagt hatt Stabburets pizzautvalg som en underkategori, da har du jo Grandiosa og BigOne for å nevne de største, hehe. Uansett - Mat er kultur og burde vært innlemmet i dette forumet. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Blir Grandis en underkategori? 6504873[/snapback] En skulle vel nesten tro det, slik den norske pizza-kulturen er... Kunne jo selvsagt hatt Stabburets pizzautvalg som en underkategori, da har du jo Grandiosa og BigOne for å nevne de største, hehe. Uansett - Mat er kultur og burde vært innlemmet i dette forumet. 6504885[/snapback] Hvem er det som har makten til å opprette en slik kategori (hvem er det som må spammes med PMer)? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Slenger meg på i hylekoret, et rungende ja til matforum! Har selv 30 års erfaring fra matfaget. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Her er en treningstråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=603915&hl= Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg hadde absolutt hatt glede av en slik kategori, så dette får min støtte fullt og helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg