Gå til innhold

[GTA]San Andreas - veldig ustabil framerate (LOEST)

Anbefalte innlegg

Har store problemer med frameraten i San Andreas. Den hopper fra 30-60 fps som den selv vil, og inne i bygninger er det umulig å gjøre noe som helst fordi det går altfor fort, og ja framerate limiteren er på i spillet. Tar jeg den av blir det enda verre. Har prøvd med v-sync, forandret grafikkinstillinger, oppdatert alle drivere, windows er nylig re-installert og alle andre spill fungerer helt greit.

Som om dette ikke er nok, så skipper spillet cutscenes også.. Som regel. Har prøvd alt, men ingenting hjelper.

Hadde satt stor pris på hjelp, da jeg ikke får til å spille SA i det hele tatt.

Edit: Har patchet spillet til 1.01

Edit 2: Har DirectX 9.0c og har prøvd å reinstallere spillet flere ganger.

Edit 3: Spillet er originalt og jeg oppfyller maskinvarekravene.

Endret av V36a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har frame-limiteren på, og fps'en hopper? Kan det være no galt med installasjonen da mon tro?

6502487[/snapback]

Ja jeg har direct x 9.0c, og har re-installert spillet flere ganger... Ekstremt irriterende, har hatt lyst til å spille SA i flere uker, og når jeg endelig kunne, funker det faen ikke. :(

Lenke til kommentar
Er spillet brent/nedlastet, hvis ikke så bør du sjekke om dataen din er god nok til å kjøre S.A, Det er jo et kongespill, lykke til :).

6517594[/snapback]

Spillet er kjøpt og betalt, og ja.. Dataen er god nok. Ref. signatur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg har samme problemet!

Skulle gjerne hatt en løsning, for nå har jeg ikke spilt det på 3 måneder...

6601455[/snapback]

Ja... Sendte en mail til Rock*'s offisielle tech support, men de har vel stengt butikken for lenge siden. :'(

Lenke til kommentar
Jeg har samme problemet!

Skulle gjerne hatt en løsning, for nå har jeg ikke spilt det på 3 måneder...

6601455[/snapback]

Ja... Sendte en mail til Rock*'s offisielle tech support, men de har vel stengt butikken for lenge siden. :'(

6603664[/snapback]

Fulgte eksempelet ditt. Tenkte at det kanskje hjalp at flere sa ifra om samme problemet...

Har ikke fått svar.

Lenke til kommentar
Fulgte eksempelet ditt. Tenkte at det kanskje hjalp at flere sa ifra om samme problemet...

Har ikke fått svar.

Det er synd, har hatt lyst til å spille SA i mange uker nå, men det er vanskelig når spillet oppfører seg sånn som det gjør. Håper fortsatt på at det er noen som har en løsning der ute, og at den personen poster i dette emnet ;)

Endret av V36a
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...