_tHokA_ Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 bZerk bZerk, 500W, ATX 2.2, avtagbare kabler MIST MIST, 500W, ATX 2.2, avtagbare kabler Er det noe forskjell på de PSU her? Jeg ser at de er veldig like. Eneste forskjellen er prisen. De leverer ut like mye A på 3,3, 5 og 12V. Noen andre som har noe annet å si? Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Trodde egentlig at bZerk og Mist var det samme? Ser at de har nøyaktig de samme spesifikasjonene, da er det bare å velge med eller uten hull. Og når du prøver å gå inn på Mist eller bZerk sine hjemmesider havner du hos microplex... Endret 15. juli 2006 av Mr Burns Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) hvis du leser teksten, så ser du at det er en strømforsyning med kabler. strømforsynings-nummeret kan du trykke på, og da kan du lese om bZerk PSU'en: Denne strømforsyningen er basert på MIST 500W. Strømforsyninghuset har tett med perforeringer. PAPST viften fra MIST 500W er byttet ut med en litt kraftigere versjon av denne viften. Viften er montert med skruer, ikke vibrasjonsisolerende fester. vifta er en mistvifte, altså mistvifte i bzerk psu'en og papst vifte i mist psu'en... ikke rart man blir forvirret. det er også blått lys i vifta til bezerken, og siden det står at den er kratftigere og uten gummioppheng så tror jeg kanskej den bråker litt mer... Endret 15. juli 2006 av jalejale Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 vifta er en mistvifte, altså mistvifte i bzerk psu'en og papst vifte i mist psu'en... ikke rart man blir forvirret. det er også blått lys i vifta til bezerken, og siden det står at den er kratftigere og uten gummioppheng så tror jeg kanskej den bråker litt mer... Jeg har 2 av den 120mm 16.5dB MIST viftene i maskinen nå. De er så utrolig stille, så om de er litt kraftigere så tror jeg at jeg overlever Kan vel ikke være sååå ille egentlig? Kommer nok til å gå for bZerk PSU, eller skal jeg si MIST PSU, med modifisert MIST vifte? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Men er det andre PSU som kan være aktuelle til under tusen lappen? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 selv har jeg bare erfaringer med mist psu, og sånne dritt chieftec og sånn da... mist er jeg i hvertfall strålende fornøyd med, og det hadde jeg helt sikkert vært med bzerk også. neste psu som jeg skal ha blir en OCZ 600w eller en mist 600w ocz'en er noe dyrere da denne ligger på 1300kr, så det blir nok en mist. Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Så en OCZ ModStream strømforsyning på 520W hadde ikke vært så dumt? Den er vel bedre enn bZerk og MIST PSU vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå