KissaMcDuck Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei, post gjerne med en link, hvor du kjøpte det.. Og jepp, den er kopiert fra musikk delen.. Har selv:; en tskjorte med stoort bilde/sjablong av Marlon Brando som don vito en resvoir dogs tee en tskjort med camaroen som brukes i Starsky & Hutch en tskjorte med Alex fra clockwork orange Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 En caps som fulgte med en samleboks (VHS, dette er mange år siden) med "Halloween" og "Halloween - 20 år etter". Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har en rød Starsky and Hutch t-skjorte. 2 hvite striper på armene, og ''pilotbriller'' som henger ned fra halsen( de er selvsagt printet på) Den er litt stilig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 har Enterprise caps fra da jeg kjøpte sesong 4 av Serien. har også 2 go elg t-skjorte Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 En Scarface - Say hello to my little friend - t-skjorte som jeg ikke finner. En Sin City t-skjorte med Jessica Alba En Napoleon Dynamite - Vote for Pedro t-skjorte og en Napoleon Dynamite - Bilde av Kip med "You know I'm training to become a cage fighter" - t-skjorte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) 2 Kosmorama Messenger-bags Blade Runner T-skjorte med påskriften "Replicants have feelings too". Hitchhikers Guide to the Galaxy hettegenser med påskriften "Don't Panic" Hogan Knows Best T-skjorte Taxi Driver T-skjorte Hadde en god del før, men det meste har gått i arv/blitt kastet. Ryddet vekk 10-15 filmskjorter/gensre for en liten måneds tid siden. Endret 15. juli 2006 av LarsP Lenke til kommentar
royale Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 En darthvader hjelm towel t-shirt Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har en Star Wars t-skjorte som jeg fikk med vertsmoren min i USA. Jeg har ingen ting imot Star Wars (tvert i mot) men den har jeg aldri brukt. Den er støgg. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Ah, hvordan kunne jeg glemme scarface tskjorten min.. Lenke til kommentar
Moppskaft Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Beklager for å ta opp denne gamle topicen, men vet noen om en plass der jeg kan få tak i en "Vote for Pedro" t-skjorte fra filmen Napoleon Dynamite?`Den er bare så RÅ! :!: Hadde satt stor pris om noen fant en plass den blir solgt! Helst i Norge da... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har planer om å kjøpe noen... Men hver gang jeg skal kjøpe noen ender jeg opp med band-skjorter istedet Pr. nå har jeg bare en Jackass: The Movie-skjorte som fulgte med DVD-en Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 - Shaun of the Dead t-skjorte - Night of the living dead t-skjorte - Transformers Decepticon t-skjorte - Story of Ricky t-skjorte - Clockwork Orange t-skjorte - Vincent Price t-skjorte - Dr. Butcher MD t-skjorte - Doctor Phibes t-skjorte Tror jeg har noen til men jeg kommer ikke på flere for øyeblikket. :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 - Story of Ricky t-skjorte 7346311[/snapback] /insert Downs syndrome-picture* WTF?!?! HVOR!?!?! Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 - Texas Chainsaw Massacre (Italian poster print) t-skjorte - Dawn of the Dead t-skjorte Vanskelig å finne t-skjorter jeg liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kanskje både lars og kharon kan finne noe de liker her: http://www.rottencotton.com En kar i statene kjøpte for meg på en eller annen horrormesse, har ikke brukt internetbutikken deres. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hvor finner man slike effekter? Er spesielt ute etter hettegensere... Har selv bare en DaVinci Code hettegenser som jeg vant i en konkurranse, men kunne tenkt meg mye mer. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Rocky: med Ivan Drago:"I must break you" Ghostbusters: Logo Transformers: Decepticon logo http://stylinonline.stores.yahoo.net/ Bra webshop, de sender pakken som privat og merker verdien under 30$(under 200kr) hvis du spør pent. Anbefales! Hvor kjøpte du Towelie? Endret 23. november 2006 av Deosl Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kanskje både lars og kharon kan finne noe de liker her: http://www.rottencotton.com En kar i statene kjøpte for meg på en eller annen horrormesse, har ikke brukt internetbutikken deres. 7346552[/snapback] Takk for linken. Husker at jeg har sett på den siden før, men den hadde gått helt i glemmeboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå