sniff Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Skal kjøpe en film kammera nå.. SKal brukes mest til bil kjøring! Så må greie fart! Har ikke peiling, så tips og info hadde vært bra! Lenke til kommentar
sniff Skrevet 18. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2006 Ingen som har noe tips? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Ta ein titt på nokon av desse trådane. Mange av dei omhandlar kamera i dei lågaste prisklassane, og sidan utvalget ikkje er so veldig stort, vil ein få omlag dei same svara kvar gong. Stikkord er Sony og Panasonic. Lenke til kommentar
sniff Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Tenkte litt på dette: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=62552 Ser de bra ut?? Følger det med kabel til pc? Dumt spørm, men skjønner meg ikke så my på detta! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Både ja og nei. Det følgjer truleg med ein USB-kabel, men den duger ikkje til anna enn å overføre bilete frå minnekortet og i enkelte tilfelle video i låg kvalitet frå tape. For å overføre videoen i full kvalitet til PC treng du ein firewire-kabel, og eit firewirekort, om du ikkje har det allereie. Om du ikkje veit kva firewire er, finn du ein illustrasjon av korleis porten ser ut i denne tråden. Det einaste eg veit om akkurat det kameraet er det som står i denne testen frå Akam.no, men eg har høyrd at MV-serien til Canon ikkje er mykje å skryte av. Kva med NV-GS37 frå Panasonic? Test av det her. Ingen spesielle negative aspekt vart funne i testen. Eg siterer frå konklusjonen: Bildene du får med dette kameraet er blant det ypperste av det du får til under 4000 kroner. Fargegjengivelsen er meget god. Det samme gjelder støynivået. Grepet om videokameraet er veldig godt og tilgangen til sentrale knapper, kombinert med nydelige menyer setter ergonomien seg på en atskillig høy stol i forhold til motstanderne. Og forresten, dette kameraet kan visstnok overføre video i full kvalitet med den medfølgjande programvara og USB-kabelen. Eit unnatak når det gjeld dette, for andre produsentar -- både av kamera og programvare -- er firewire det beste altenativet, som nemnt over. Endret 19. juli 2006 av incanus Lenke til kommentar
sniff Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Bestilte det nå! takker for svar! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Bestilte det nå! takker for svar! 6517837[/snapback] Vær imidlertid klar over at det testen glemte å si (eller i det hele tatt sjekke ut) er hvordan kameraet faktisk oppfører seg i dårlig lys. Mulig at det kan fange detajler i veldig lav lysstyrke, men allerede ved normal innebelysning begynner bildet og bevegelser å hakke. Der klarer blant annet Panasonic sine billigste GS-modeller seg mye bedre. Har faktisk aldri sett et videokamera som takler bevegelser i innebelysning like dårlig som disse billigste MV-kameraene til Canon. Vi har faktisk måttet ta tilbake et par slike kamera fra misfornøyde kunder (pga. bildekvalitet). Det har aldri skjedd med verken Sony eller Panasonic sine billigere modeller. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det kjem ikkje fram av innlegget hans, men eg trudde fyrst at det var NV-GS37 han refererte til, ettersom det var det siste eg snakka om... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ok, jeg misforsto ettersom det siste han snakket om var Canon-modellen. Men kjøpte han Panasonic'en, har han gjort et meget bra valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå