Gå til innhold

Launch titles ps3


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Hvilke titler ser dere på som must have ved lanseringen av maskinen?

 

Jeg har iværtfall forhåndsbestilt ps3 hos mpx og kommer til å kjøpe call of duty 3 og NFS Carbon.

 

Dette er den mest komplette listen jeg har funnet til nå.

 

November 17, 2006 Resistance: Fall of Man Sony Computer Entertainment

 

November 17, 2006 John Woo Presents Stranglehold Midway Games

 

November 17, 2006 Alone in the Dark Atari Adventure

 

November 17, 2006 Bladestorm: The Hundred Years War KOEI Strategy

 

November 17, 2006 Fatal Inertia KOEI Racing Action

 

November 17, 2006 EA Sports Fight Night Round 3 Electronic Arts Sports

 

November 17, 2006 Call of Duty 3 Activision Shooter

 

November 17, 2006 Tony Hawk's Project 8 Activision Sports

 

November 17, 2006 Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas Ubisoft Shooter

 

November 17, 2006 Tiger Woods PGA Tour 07 Electronic Arts Sports

 

November 17, 2006 Need for Speed Carbon Electronic Arts Racing

 

November 17, 2006 Warhawk Sony Computer Entertainment Flight Action

 

November 17, 2006 flOw (PS3 Hub Download) *TBA Action

 

November 17, 2006 Sonic the Hedgehog SEGA Platformer

 

November 17, 2006 NBA Live 07 Electronic Arts Sports

 

November 17, 2006 WWE SmackDown vs. Raw 2007 THQ Wrestling

 

November 17, 2006 Full Auto 2: Battlelines SEGA Racing Action

 

November 17, 2006 Marvel: Ultimate Alliance Activision Action RPG

 

November 17, 2006 Ridge Racer 7 Namco Racing

 

November 17, 2006 NHL 2K7 2K Sports Sports

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har en komplett liste over de spillene som det er bekreftet vil være klare til 17. november.

 

Jeg har iværtfall forhåndsbestilt ps3 hos mpx og kommer til å kjøpe call of duty 3 og NFS Carbon.

6489102[/snapback]

 

Bra. Da trenger vi ikke denne posten lenger.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Bekreftet PS3 titler sålangt, men listen kommer til å bli betydelig lengre.

 

6Gun 2 - BattleBorne Entertainment

Avalon - Climax Studios

Dark Sector - Digital Extreme

The Darkness - Starbreeze Studios

Devil May Cry 4 - Capcom

EA Sports Fight Night Round 3 - EA Chicago

Eyedentify - TBA

Fifth Phantom Saga - Sonic Team

Final Fantasy PS3 - Square Enix

Formula One PS3 - SCE Studios Liverpool

The Getaway PS3 - SCE Studios Soho

Heavenly Sword - Ninja Theory

I-8 - Insomniac Games

Infraworld - Quantic Dream

Killing Day - TBA

Killzone PS3 - Guerilla Games

Metal Gear Solid 4 - Kojima Productions

Mobile Suit Gundam - TBA

MotorStorm - Evolution Studios

Ni-Oh - KOEI

Omikron 2 - Quantic Dream

Possession - Blitz Games

Project Delta - Playlogic International

ShadowClan - Tiger Hill Entertainment

Tekken PS3 - Namco

Vision GT - Polyphony Digital

Warhawk PS3 - Incognito Entertainment

Lenke til kommentar
sikkert rundt 1000,-

6490747[/snapback]

 

 

Man vet aldri, men med tanke på at xbox 360-spill ikke koster over 499,- på f.eks elkjøp, tror jeg nok ikke spillene vil bli mer en mulig en 100-200 kr. dyrere..

Tror neppe folk gidder betale mer for et spill. Sony tar jo ikke lite for selve maskinen heller! ;)

Lenke til kommentar
mange... mange mange spill.

 

men jeg tror ikke alle blir like bra, for det ser ut til at de bare har mekka noe sammen til launchen, unntatt Heavenly Sword.

 

men nå er jeg ikke noe PS proff da, men dette ser bra ut

6490265[/snapback]

 

Selvfølgelig blir det noen som ikke blir bra men dette er ikke noe de har mekket sammen før launch ? Herregud skjerp deg ! Mange av disse spillene er rimelig imponerende. Blant mange nye og lovende titler så har du nye Gran Turismo spillet (Vision GT), nye Tekken samt nye Metal Gear Solid samt Final Fantasy XIII . Er det noe å klage på ?

 

Utenom disse så blir vel Heavenly Sword, MotorStorm, Fight Night 3 og Warhawk enorme suksesser. Jeg håper også Eight Days kommer til lanseringen siden det er det desidert det spillet jeg gleder meg mest til uansett konsoll/PC.

 

Spør deg selv hvilke titler Xbox360 hadde før launch og hva Wii kommer til å stille opp med. Tviler de kommer nærheten av Sony .

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Spør deg selv hvilke titler Xbox360 hadde før launch og hva Wii kommer til å stille opp med. Tviler de kommer nærheten av Sony .

6490849[/snapback]

Men så var det neppe mange som har lest dette forumet en stund som tvilte på hvilket standpunkt du hadde i akkurat denne saken. ;)

 

Lista di er dessuten feilpostet, siden trådstarter spør om spill som er bekreftet til lansering. Det er lite trolig at Final Fantasy XIII, Omikron 2 eller Vision Gran Turismo vil komme før lang tid etter det.

Lenke til kommentar
Spør deg selv hvilke titler Xbox360 hadde før launch og hva Wii kommer til å stille opp med. Tviler de kommer nærheten av Sony .

6490849[/snapback]

Æhm, COD2 og Kamero var råe, ikke glem at Wii får Red Steel. Uansett så spiller nok Sony alle kortene sine først, uten å tenke på fremtidig konkuranse. Derfor vent med å si noe. Konsollen har ikke kommet ut ennå. No offence...

Lenke til kommentar
Spør deg selv hvilke titler Xbox360 hadde før launch og hva Wii kommer til å stille opp med. Tviler de kommer nærheten av Sony .

6490849[/snapback]

Æhm, COD2 og Kamero var råe, ikke glem at Wii får Red Steel. Uansett så spiller nok Sony alle kortene sine først, uten å tenke på fremtidig konkuranse. Derfor vent med å si noe. Konsollen har ikke kommet ut ennå. No offence...

6491060[/snapback]

 

SasaB, slutt å si no offence, please.

 

Avean. Det har ingenting å si om hvilke launch titler X360 hadde, fordi krigen starter for fullt når PS3 blir utgitt, og alle konsollene er på markedet. Da vil massene ha Solid Snake eller Mario eller Master Chief (som kommer senere, men han kommer) og det er opp til hver enkelt person å velge hvilken konsoll de synes har de mest interessante spillene. Selvfølgelig vil en 8-åring heller ha en konsoll som han kan ha Mario og en motion-sensitive kontroller enn en konsoll med Prey eller Metal Gear Solid. Og en tenåring vil ha Solid Snake, Alan Wake eller *tenke på et spill som slutter på -ake* QUAKE!

 

Nå må du slutte å prakke på oss Playstation 3 med de tåpelige innleggene dine om at PS3 er så mye bedre fordi du liker MotorStorm.

 

On topic= Synes den lista ser fristende ut, ingen i spillverdenen med respekt for seg selv kan se på den listen og si at han ikke finner noe som kan gi noen timers moro. Metal Gear Solid og FF, de frister veldig. Er de verdt 6-7000? Det er en annen sak.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Jada Stonemeister. Vet at google er din venn osv osv ;) men var lat og egentlig mer interessert i å høre hva dere kommer til å kjøpe slags spill.

Og med dere så mener jeg de som har bestilt eller de som kommer til å kjøpe ps3 på lanseringsdagen. Xbox og nintendo fans kan bare la være å svare om de ikke har noe fornuftig og si.

Lenke til kommentar

Jeg prioriterer lett å bruke 7-8 tusen på ps3 og noen spill når den kommer ut. Andre velger å kjøpe nye felger til bilen, 2 bukser og en jakke osv osv.. Kjøpte nettopp en k800i til 3700 kr. er da 6000 kr så mye for en ps3?

Men håper sony setter ned prisen etter hvert slik at de selger masse konsoller. Gjør de det vil de fleste store titler bli gitt ut på ps3.

Lenke til kommentar

*sukk* Det blir dyrt uansett... Men, som det er sagt over... Mange bruker penger på andre ting som er minst like dyrt, i forhold til hva en kjøper og trenger. Vil en ha ps3 så kjøper en ps3, så enkelt er det. Det samme gjelder xbox 360. Kjøper en konsollen ved launch, bør en regne med barnesykdomer og evt. returer og ikke minst stive priser.

 

Launch titlene ser bra ut i mine øyner, ikke det at jeg kommer til å kjøpe den ved launch for det om... Først må prisen komme ned på jord, ettersom ingenting kan rettferdiggjøre et kjøp av ps3 ved launch.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...