834HF42F242 Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: BuitoniBeskrivelse: Merke for spagetti og pastasauser. Spagettien var ekte al-dente etter 11 minutters koketid, og smakte fortreffelig godt. Sist sett: 2005 6488287[/snapback] Jeg er da helt sikker på at selv min **** nærbutikk Rimi har dette merket, mulig jeg tar feil, men tror ikke det. Jeg savner mange is-typer, da det ser ut til at jeg har litt sær smak. Alle lakrisisene og bon bonis. Sist sett: restelageret etter førsteårsproduksjonen av isen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Lomz: Jeg har sjekket alle matbutikker i Stavanger og Sauda. Ingen fører det merket lenger... Det forsvant sporløst. Skriv her hvis du ser at de fortsatt har det, og vær klar til å ta imot bestilling fra meg Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Navn: Trollbrus Beskrivelse:Grønn brus med et troll avbildet på etiketten Sist sett: ca. 1995 Navn: Bokstavkjeks Beskrivelse: Kjeks formet som bokstaver Sist sett: usikker Navn: Ukjent Beskrivelse: Brun "IN"- tyggis med smak av lakris. Ubeskrivelig god. Formet ca. som bug, men litt lengre Sist sett: Tidlig 90- tall Endret 14. juli 2006 av Søppelsveitt Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: BokstavkjeksBeskrivelse: Kjeks formet som bokstaver Sist sett: usikker 6488353[/snapback] Ja, hvor i alle dager ble det av den? Navn: Sisu Beskrivelse: Gul appelsinbrus med hvit og blå etikett. Sist sett: Midten av 1980-tallet Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn:: French Fries med paprikasmak Beskrivelse: Lange potetsnacks (ser ut som pommesfrites) som nå kun finnes med salt Sist sett: Ukjent. Mange år siden i hvert fall Navn: Potetringer Beskrivelse: Samme type snacks som potetskruer, bare at det er laget som ringer. Gudene vet hvorfor det er bedre, men det er bare bedre med mer "luftige" ringer Sist sett: En gang på 90-tallet Navn: Malaco Snører, Salt lakris Beskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris Sist sett: 90-tallet en gang Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn:Shio Beskrivelse: Gjennomsiktig brus med appelsin, fersken eller solbærsmak. Umåtelig upopulær Sist sett: Slutten av 1990-tallet Lenke til kommentar
Zupermartin Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Vanilla Coke Beskrivelse: Coca-Cola med en touch av vanilje. Vanvittig godt Sist sett: Husker egentlig ikke når jeg tømte min siste flaske. 3-4 år siden? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn:: French Fries med paprikasmakBeskrivelse: Lange potetsnacks (ser ut som pommesfrites) som nå kun finnes med salt Sist sett: Ukjent. Mange år siden i hvert fall 6488590[/snapback] Gunnar gravlaks, den hadde jeg glemt ut. Skal vi starte underskriftskampanje for å få den tilbake på markedet? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Skjønner ikke hvorfor de fjernet den fra markedet. De la heller inn en urte-versjon eller noe, men den solgte ikke noe så de fjernet den også. Jeg skriver gjerne under! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Bugg Beskrivelse: Verdens beste tyggegummi Sist sett: Aner ikke, kompis sverger på at de selges fremdeles, selv har jeg ikke sett de på årevis Navn: Soho Beskrevelse: Sjokolade som forsvant, tiltross for at den var fantastisk Sist sett: Hmm, tør jeg gjette 6-7år siden? Navn: Tennis-is (?) Beskrivelse: Pistajeis formet som en racket, med en liten gul tyggi som ball Sist sett: Altfor lenge siden, sikkert 12-13 år siden Underskriftskampanje for SHIO-brusen NÅ! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Savnet: SoHo Beskrivelse: Sjokolade fra Nidar som var fylt med crispkuler og en slags yoghurtkonsistens. Sjokoladen ble en flopp fordi produsenten ikke hadde tenkt på at yoghurt er en kjølevare og sjokoladen ble derfor sur da den lå i sjokoladehyllen over tid. Sist sett: slutten av 90- tallet. edit: han over meg kom først Endret 14. juli 2006 av Kenny000 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: SohoBeskrevelse: Sjokolade som forsvant, tiltross for at den var fantastisk Sist sett: Hmm, tør jeg gjette 6-7år siden? 6488659[/snapback] Ja pokker. Den savner jeg oså. Var jo umåtelig god... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis dere ser etter godteri som "muligens" fremdeles finnes i produksjon, men ikke selges i vanlige butikker, ta dere en tur til en mix eller narvesenkiosk med godt utvalg. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Drillo-Isen Beskrivelse: Is formet som to fotballer/8-tall med daimkuler/vaniljeis og et ytre lag bestående av karamell(?). Sist sett: 1998-2000? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Sinnataggen Beskrivelse: Halspastiller i sort pose med gul smiley på Sist sett: Rundt 1990 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn:: French Fries med paprikasmakBeskrivelse: Lange potetsnacks (ser ut som pommesfrites) som nå kun finnes med salt Sist sett: Ukjent. Mange år siden i hvert fall 6488590[/snapback] Gunnar gravlaks, den hadde jeg glemt ut. Skal vi starte underskriftskampanje for å få den tilbake på markedet? 6488610[/snapback] Jeg skriver under. French Fries er knall, den med paprika herjet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: TrollbrusBeskrivelse:Grønn brus med et troll avbildet på etiketten Sist sett: ca. 1995 6488353[/snapback] mener dette produktet enda er tilsalgs nordpå , er mack som er produsenten . di har brukt samme smakent på flere varianter , blat annet en brus som het blå mandag , den var blå og smakte helt likt Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Ufoer Beskrivelse: Nytelse i godteriform Sist sett: Hmm, ikke sett på sikkert 5år Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Navn: Spaggetti-gum Beskrevelse: Instant-hull-i-tennene tyggi, rosa kliss som ga meg mageknip mange Lørdagskvelder Sist sett: 6-8år? Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Navn: Husker ikke Beskrevelse: Saftis, i utrolig praktisk pakning (når man skulle dele), som definitivt seiler inn som min favoritt-drikkepose ever. Sist sett: Så denne i ei lokal videosjappe ifjor, utenom det har jeg ikke sett den på 10år, minst. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Navn: Basetts Sherbetts (?) populært kallt Lakrisdings (aner ikke hvorfor..) Lar bildet snakke for seg selv; Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Navn: "Finger-is" Beskrivelse: En ganske stor is, med form som en hånd med pekefingern i været. En skikkelig saftis med jordbær eller bringebærsmak. Sist sett: Ganske nøyaktig 1987. Her er lista over isen til diplom-is fra 1987. Med fingern! Endret 14. juli 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg