Gå til innhold

Pentium 4, 3 GHz, 1 GB RAM. Hvor mye?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg får snart ny maskin og vurderer å selge den gamle. Spec er vedlagt. Har oppgradert med 512 MB RAM i tillegg så maskinen har 1 GB totalt. Den har også intern minnekort leser for de fleste minnebrikker (compact flash, memory stick og 4 andre). Vil antakeligvis legge den ut sammen med skjermen, som var i øvre prissjikt av 17" LCD'er for to år siden.

Kan noen hjelpe meg med en ca verdi på pakken? Er ikke sikker på om jeg bare skal beholde den eller ikke...

post-104067-1152797516_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg vil si at bruksverdien på denne pcen, hvis du beholder den, er en god del høyere enn hva du vil få ved salg. En to år gammel LCD-skjerm har dessverre allerede sakket litt akterut med tanke på farger og ms. En grei pris ville ligge rundt 3500-4000 kroner.

Wollis.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

Takk, takk! Da tror jeg bare at jeg beholder den...

Når jeg sier ny maskin så betyr det en av de 3 PC'ene som er vedlagt (får 1 av dem, kan velge). Hva er estimert pris på hver av disse (legg merke til at det er forskjell i ekstrautstyr, den ene bærbare kommer bl.a. med ekstern 20" og docking station)?

Med utgangspunkt i Oblivion f.eks, er begge laptopene kjappere enn min nåværende maskin? Eller er den stasjonære jeg har nå raskere enn Latitude'n?

Inspiron_9400.pdf

Dimension_9200.pdf

Latitude_D620.pdf

Lenke til kommentar
Takk, takk! Da tror jeg bare at jeg beholder den...

Når jeg sier ny maskin så betyr det en av de 3 PC'ene som er vedlagt (får 1 av dem, kan velge). Hva er estimert pris på hver av disse (legg merke til at det er forskjell i ekstrautstyr, den ene bærbare kommer bl.a. med ekstern 20" og docking station)?

Med utgangspunkt i Oblivion f.eks, er begge laptopene kjappere enn min nåværende maskin? Eller er den stasjonære jeg har nå raskere enn Latitude'n?

6486243[/snapback]

Nå er jeg ikke så oppdatert på Dell sine pcer, men du får finne ut hva du egentlig trenger mest av en bærbar og en stasjonær. Jeg foretrekker alltid stasjonære, er ufattelig kjekt å kunne oppgradere "bare litt" når ting begynner å skrante. Jeg synes også at bærbare generelt byr på mye mer "knot" ved spill-installeringer o.l.

Jeg vet ikke forskjellen på disse pcene, men en ting som er greit å ha med seg er å ikke velge pc basert på ekstrautstyret...

Lykke til.

Wollis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...