ostehøvel Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg har nylig installert Win xp på nytt, da installerte jeg det på en ny disk, og senere formaterte jeg den gamle disken der XP lå før. Men når jeg starter maskinen kommer det fortsatt et spørsmå om hvilket operativsyste jeg skal starte fra. Hvordan fjerner jeg dette? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Du kan editere boot.ini filen eller sette OS-valg til 0 sek. her: Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 13. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 Jeg foreslår at du går på start - kjør, skriver msconfig og trykker ok. I det vinduet som dukker opp trykker du på fanen som heter Boot.ini, så trykker du på "kontroller alle oppstartsbaner". Da vil den mest sansynelig si at den finner en feil og fjerner feilen, er mulig den spør om dette er ok, da trykker du "ja" eller "ok", husker ikke helt hva det står der. Start så maskinen på nytt og problemet skal være løst Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juli 2006 takk Zed ! Den fant en feil og fjernet den.. så nå får jeg se om det funker neste gang jeg restarter Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Takk for hjelpen! Etter at jeg restartet pc-en så funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå