rayman85 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jeg trenger hjelp til valg av nytt videokamera (dv) skal til thailand så det må kunne ta gode opptak også når solen har gått ned. til prisklassen 1800- 3000kr takk for svar Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Sony DCR-HC24 (test av Akam.no her) kanskje, eventuelt Panasonic NV-GS17.. Sony-kameraet har truleg den beste nighshot-funksjonen, men bileta vil då verte grøne (du har sikkert sett slike opptak). MV-serien til Canon skal det vere ein del problem med, JVC-kameraa i prisklassen veit eg ingenting om. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juli 2006 Del Skrevet 12. juli 2006 Det er nettopp bilder i lav belysning som kamera i denne prisklassen sliter mest med. Men sjekk ut Sony og Panasonic som i mine øyne har de beste kameraene i denne klassen. Lenke til kommentar
rayman85 Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 har sett litt på panasonic nv-gs37, det ser ut som et greit kamera. hvor på nettet er det billigst å kjøpe videokamera? er det så mye billigere en elkjøp, lefdal, siba, expert osv? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 har sett litt på panasonic nv-gs37, det ser ut som et greit kamera. hvor på nettet er det billigst å kjøpe videokamera? er det så mye billigere en elkjøp, lefdal, siba, expert osv? 6484864[/snapback] Nei, det er ikke mye billigere. Husk å legge til 80 kr i frakt hvis du kjøper på nettet. Lenke til kommentar
rayman85 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 har sett litt på panasonic gs-nv37 og Sony DCR-HC24E å det ser ut som om de fleste her inne anbefaler gs37. men hva med Sony DCR-HC35E? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå