Laserbeam Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Her en min oppfatning av den beste classen: (har selv en 35 warrior) Dmg: 1. Hunter 2. Rogue 3. Warrior 4. Warlock 5. Druid (catform) 6. Mage 7.Paladin 8. Shadow Priest 9. Druid (bearform) 10. Shaman 11. Priest Healing: 1. Priest 2. Paladin 3. Druid 4. Shaman Lenke til kommentar
Avarice Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Det kommer veldig ann på gear, men paladin over shadow priest ? :/ Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Helt enig, shadowpriest har bedre damage enn paladin. Paladins dps suger radio. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Durid er over paladin i alle fall, og shadow priest er i alle fall over Duid og paladin. Shaman er vel også over druid. Mage er vel blant topp 3 vil jeg tro. Er mye snakk om gear og hvem som spiller også da. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 drulle over mage? hva er dette for noe tull? Snakker du her om PvP eller PvE? Burst dmg eller evnen til å holde dmg høy over lengre tid? Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Ehm.. Jeg tror han snakker om level 35, og selv da tar han feil. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 I hvilken level sammenheng? Dette forandrer seg konstant gjennom levels. Dessuten kan du gjerne definere "best" også. Best som i mest, eller høyest spikes, sustained, damage kontra threat etc. Du kan desverre ikke definere den beste klassen så generelt som du gjør, den friheten tar jeg meg å påstå. Lenke til kommentar
knux Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) det er ingen "beste" klasse -.- det kommer ann på gear, hva klassen gjør (healing, melee?), og hvem som spiller. Endret 11. juli 2006 av KnuX Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 jo, der er vel lov å bedømme de beste classene etter hans erfaring fra en lvl 35 char, men jeg ville nok ha spilt litt mer først. På lvl 35 vil jeg si at shaman faktisk gjør ganske mye damage. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Ehm.. Jeg tror han snakker om level 35, og selv da tar han feil. 6471366[/snapback] Jeg har fått disse opplysningene via BG og duels. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 neeeei... enda en slik tråd... Hva er den beste jobben i verden? Hva er det beste å ha på skiva i hele verden?? ... skremt over aldersnivået på hardware noenganger Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 This makes no sense. Hva gjør magen så langt ned på lista? Og paladin såpass høyt... Nei, tror du må gjøre litt research og komme tilbake. Forøvrig går det rett og slett ikke an å komme fram til noe nøyaktig på dette området ettersom gear og spec i høyeste grad spiller inn. Spesielt for healbotklasser som paladin, druid og priest. 2/10 Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Den lista der inneholder alt for mange feil da det gjelder dps. Samtidig kommer det helt an på hvor og når du regner dps, instance, solo, pvp eller rett og slett generelt hvilket lvl du er på. En build har jo også hauger å si her. Noen av klassene du har langt nede på lista di kan faktisk være på topp i dps i enkelte situasjoner. Nevner bare mage som et eksempel der. Til slutt, det er uten unntak IKKE noen beste klasse i wow. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Darkrevan, er navnet ditt ironisk eller tok du bare feil? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Og det kommer veldig enn på hvem de gjør skade på. Hunter f.eks gjør ikke noe serlig skade på meg i forhold til priest. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Paladin over druid i healing?!?!?!?! *grine* Og btw det er o poeng i å lage ei sånn liste før du er 60! Du kan ikkje bedømme sånt frå 35. Dessuten som andre seier har det veldig masse med gear og skills til personen å sei. Det finst ingenting som heiter "den beste classen" Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 en druid i bearform gjør mer dmg enn en shaman\priest? hva faen? resten av lista er heller ikke rett Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Herre, den lista der er helt bak mål. Be en moderator om å slette tråden eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2006 Herre, den lista der er helt bak mål. Be en moderator om å slette tråden eller noe i den duren. 6471791[/snapback] det er sånn jeg har oppfatta det med DMG meter og sånt, og jeg har også spurt i guilden!!! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) det er sånn jeg har oppfatta det med DMG meter og sånt, og jeg har også spurt i guilden! Oki, da har du nok rett. Endret 11. juli 2006 av Meldarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå