Krister03 Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen her som har kjøpt uoriginale batterier til kameraet sitt som kan dele noen erfaringer? Vurderer å kjøpe et par BP-511 på 1800 Mah til 30D'n. Er det trygt..? Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Noen her som har kjøpt uoriginale batterier til kameraet sitt som kan dele noen erfaringer? Vurderer å kjøpe et par BP-511 på 1800 Mah til 30D'n. Er det trygt..? 6462918[/snapback] Stort sett trygt, hvertfall hvis du kjøper i fra nogenlunde kjente merker, som feks Uniross. Men husk at om det skjer noe med batteriet som skader selve kameraet går det ikke på garantien. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Er det jeg også tenker på, men selgeren har ikke fått noen negative tilbakemeldinger på batteriene og har solgt en god del så regner med det burde gå bra Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Det går nok fint. Jeg jobber selv i en fotoforretning, og selger massevis av både originale og uorginale batterier, og har aldri fått en klage på noen av de. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 jeg købte 3 stk uorginale til 350D hos http://www.akkuinternational.de/ til lidt over 250 danske kroner. Et af dem har tabt pusten (gået dødt) men ellers ingen problemer. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg kjøpte jo 3 uorginale batterier fra EBAY for ca 1$ stk. Betalte vel ca. 100 + - med frakt og de batterien er utrolig gode. Jeg tar vanvittig mye bilder på hver oppladning og har ikke hatt noen problemer med de. Dette er til et 350D. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Dette batteriet kjøpte jeg i første omgang to stykker av. 130NOK med frakt pr stk. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) Ja Sterlingtek skal være bra. Har akkurat bestillt et par stk av de selv. Endret 10. juli 2006 av ragamuffin Lenke til kommentar
notnA Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg kjøpte jo 3 uorginale batterier fra EBAY for ca 1$ stk. Betalte vel ca. 100 + - med frakt og de batterien er utrolig gode. Jeg tar vanvittig mye bilder på hver oppladning og har ikke hatt noen problemer med de. Dette er til et 350D. 6464501[/snapback] Hvor kjøpte du disse? Via butikk eller privatperson? Er på jakt etter batterier selv Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er vel ytterst sjelden at uoriginale batterier kan skade kameraet på noen som helst måte. Har ikke hørt om dette selv (var noe med noen Nokia mobiler for en stund siden, men det er vel eneste). Eneste klagene vi har fått på de uroginale batteriene vi selger der jeg jobber, er at de ikke vil lade, eller blitt veldig dårlige i løpet av kort tid. I forhold til hvor mange vi selger, er problemet marginalt større enn med de originale batteriene, og de byttes jo bare på stedet uansett. Ingen har enda opplevd å skade kameraet sitt med de (har solgt Efilm og Hähnel). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det var claes ohlsson som solgte noen batterier til Nokia som rett og slett eksploderte. De ble trukket fra markedet øyeblikkelig. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Det er vel ytterst sjelden at uoriginale batterier kan skade kameraet på noen som helst måte. Har ikke hørt om dette selv (var noe med noen Nokia mobiler for en stund siden, men det er vel eneste). Eneste klagene vi har fått på de uroginale batteriene vi selger der jeg jobber, er at de ikke vil lade, eller blitt veldig dårlige i løpet av kort tid. I forhold til hvor mange vi selger, er problemet marginalt større enn med de originale batteriene, og de byttes jo bare på stedet uansett. Ingen har enda opplevd å skade kameraet sitt med de (har solgt Efilm og Hähnel). 6484887[/snapback] Hva koster disse uoriginale batteriene, og selger dere dem fortsatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå