Re-Offender Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Får denne irriterende beskjeden hver gang jeg starter Win XP. Jeg har prøvd å disable nVidia tray icon`et, men beskjeden kommer hver eneste gang jeg starter Win XP. Problemet kom etter jeg innstallerte de nyeste nForce driverne (91.31) Noen som vet hvordan jeg blir kvitt faenskapet? Jeg har aldri kjørt SLi og kommer aldri til å gjøre det heller.. Endret 9. juli 2006 av ArcticOC Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 det er innlagt i driverene, alle får dette opp. jeg kunne også tenkt meg å få dette bort! Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Får samme beskje her også. Jeg har ikke engang PCI-E. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Utrolig irriterende, får denne beskjeden på en HTPC jeg bygget da jeg la inn driverne, ganske så irriterende melding Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg fant en liten register endring som skal fjerne jævleskapet. Åpne notepad og lim inn følgende linjer: [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak] "NvCplEnableMultiGPUConfigurationPage"=dword:00000 000 Deretter lagrer du filen som f.eks: SLi_message_remover.reg Når filen er lagret dobbelklikker du bare på reg-filen og instillingene blir lagt inn i registeret, neste gang du booter opp skal beskjeden være borte! Endret 9. juli 2006 av ArcticOC Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg la verdiene inn manuelt og nå er det ekle beskjeden borte!! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f=23&t=600428 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå