Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Sånn som emnet sier går denne tråden ut på å skrive sin egen liste med ting du skal gjøre før du dør. Uansett min liste er ikke helt ferdig, jeg legger til ting som jeg kommer på. Regler: - Ikke klag på andres liste - Ikke vær usaklig - Ellers gjelder de vanlige reglene på forumet Min liste: -Hoppe i fallskjerm -Dykke med en miniubåt -Skyte med et våpen -Hoppe utenfor et stup Sånn legger til flere etterhvert Post i vei folkens! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 -Hoppe utenfor et stup 6460238[/snapback] Dette må vel være rett før? Jeg har lyst å besøke alle kontinentene på jorden før jeg dør. Jeg vil oppleve hvordan det er å bli far. Det ville vært morsomt å få oppleve vektløshet. Dykkersertifikat må jeg få meg før jeg dør. Kunne si "eg elske deg" til en dame og mene det 100% vil jeg også før jeg dør. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 - Hoppe i fallskjerm. - Kjøre -fort- i bil og på motorsykkel. - Rane en bank, og bruke pengene på kjempemye dritt som jeg gir til folk jeg kjenner. - Ligge under en Soft-Is maskin og spise heletiden. Tja, det er det jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 -Hoppe utenfor et stup 6460238[/snapback] Dette må vel være rett før? 6460262[/snapback] Rett før døden, ja! Lenke til kommentar
safsent Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 - Hoppe i fallskjerm - Reise mest mulig overalt i verden - Jobbe for en humanitær organisasjon i et u-land - Være pilot på et fly Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Rane en bank høres tøfft ut Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 - Bli "frisk" - Dra på interrail - Backpacke i Australia - Jobbe i humanitær organisasjon i u-land - Militæret? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 - lage egen familie (barn, ekteskap osv) Det er den eneste jeg føler at jeg må gjøre. Alt annet kommer i 2. rekke. =) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 -Ha Trekant (egentlig et mål jeg bør gjøre før jeg gifter meg, blir litt vanskelig med familie/vente på at kona dør av naturlige årsaker) -Kjøre en super-sport bil, Ferrari, Bugatti, Pagani, Lambo, Viper GTS osv... -Bygge en 400+ hesters bil av en 100-150hk motor -Bygge en Driftebil (samme mål?) -Kjøre rundt Neurbergringen på under 10min (slå jeremy clarkson) -Komme på radio. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Leve et langt og meningsfylt liv der jeg kan glede andre gjennom mine handlinger... og selvsagt bli ustyrtelig rik slik at jeg kan live ON EDGE til jeg drar mitt siste åndedrag. Her må det jobbes hardt og intenst I believe! Lenke til kommentar
K-F-J Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 -Ha Trekant (egentlig et mål jeg bør gjøre før jeg gifter meg, blir litt vanskelig med familie/vente på at kona dør av naturlige årsaker) 6464373[/snapback] Kan ta med kona på trekanten da, og for 20.000 slipper man å vente på de naturlige årsakene - Opium - slenger meg på trekant opplegget jeg og - dykke med hvithai (helst i bur) - komme i fysisk bra form - bli litt smartere Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 Har faktisk en slik liste hjemme Skal vi se hvor mye jeg husker nå da, -Hoppe i fallskjerm/ strikkhopp -Tatovering (gjort) -Ha helskjegg -Gå en hel dag med hestehale -Besøke (nesten) alle landene i Europa -Besøke hvert kontinent -Sitte på en kamel -Skyte en pistol -Reise på førsteklasse -Putte en hundrings på en spilleautomat -Teste vindtunell -Kjøpe leilighet (gjort) Mye som gjenstår her ja... Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 når jeg blir fler-og-åtti år, da skal jeg begynne å knarke. ta alt som jeg kan få mine skjelvende og rynkede hender på. Epz. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 - hoppe i fallsjerm - ha gruppe sex med masse damer - hoppe utforen klippe ret før jeg dør kommer ikke på mer Lenke til kommentar
MRN Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 On the top of my head: - Kjøpe hore ..før det blir "ulovlig"... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) brøt en regel.. Endret 10. juli 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 -Putte en hundrings på en spilleautomat 6465679[/snapback] For sent.. :S da de nå er sperret... må du dra til utlandet.. eller du kan knøvle den og putte den i mynte hullet... Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 -Få svære muskler -Ha trekant. -Dra til Frankrike å følge med Tour de France. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 - Fallskjerm. Vet dette er noe de fleste putter på listen sin, men fallskjerm er ett must for meg. - Åpne rulleskøytedisco eller en råtøff kaffebar. Jeg har massevis av ideer og skisser allerede. - Dra til Island og kjøpe meg en unghest som jeg rir inn. Så vil jeg ri over island og ende opp på Landsmòt (ett stort islandshest stevne) hvor jeg vil selge hesten og tjene meg penger. - Seile verden rundt i ett stort seilskip av tre sammen med andre ungdommer. - Dra på en romantisk ferie på Hawaii - Gjøre noe bra for verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå