Thom Merlin Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg har laget Introen til et lite Zelda-spill prosjekt noen holder på med. Min første video kan jo også nevne at jeg ikke har laget musikken selv. Hva synes dere? edit: Oi , sorry for dobbelt postingen DM_Intro_Final.wmv Endret 5. juli 2006 av Thom Merlin Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Får dere den til å virke eller? Lenke til kommentar
Rino_ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jada, den virker den. Egentlig veldig kul intro det der Men det som fikk det til og virke litt uproft var at bilde ikke var helt stødig når kamera possisjonen ble forandret. Når bilde beveger seg oppover etter den "army" scenen skjer dette. Det skjer også noe rart med bilde der, det blir smalere eller noe sånt. Men uansett, veldig bra intro spør du meg Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Takker for posetiv og rask respons Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 Er jo 17 personer som har lastet den ned nå. Ville vært fint om dere sa hva dere mener om den, tåler negativ kritikk også. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg likte introen, men det var noen skrivefeil der. Man hørte på en måte lite av musikken også, noe som kansje var litt dumt. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Fin intro Det var noen skrivefeil der ja, og jeg la også merke til dette Rino_ nevnte. Jeg synes tegningene var fine, men jeg synes landsbyen skulle hatt litt mer farger, gjerne noen folk også. Den så temmelig ubebodd og fortapt ut, putt gjerne inn noen barn som leker og litt sånt. Sånn som det "ordentlige" zelda vanligvis bruker i introene sine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå