SnusHanen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Jeg pratet her om dagen med min mor om analsex. Etterhvert kom far og kom med sine innspill. Det vi diskuterte var om du fremdeles er jomfru, hvis har blitt pult i rompa. Jeg mener at du fremdeles er jomfru, siden du ikke kan lage noe annet enn "drittunger" , mens mor mente at et knull er et knull. Jeg håper på flere innspill. Har jeg rett eller har min mor rett? PS: hvis det er jenter her som fremdeles er "jomfruer" når det gjelder analsex, pm meg;) Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Du diskuterte det med foreldrene dine?! WTF Men ot: Jeg mener du ikke er jomfru når du har hatt analsex Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Offtopic : veldig orginal diskusjon :!: ontopic : Jeg syntes ihvertfall jenten fortsatt er jomfru, greier ikke bestemme meg på det andre kjønnet.. kvalmt nok er det ihvertfall Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Impetus90- Jepp pratet med foreldrene mine om dette. For å si det sånn jeg lærte om blomsten og bien ganske så tidlig. Men jeg er uenig. Fordi det må være en perfekt måte på å beholde jomfrudommen sin som for mange er ganske så viktig Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Jimstar-- Analt er jo ikke galt da. Etter som jentene blir eldre, er rompa det eneste hullet det er no fasthet i Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Diskuterte du dette med foreldrene dine? He he.. Utrolig bra Jeg mener man ikke er jomfru lenger når man har hatt sex. Og analsex er sex Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Mirann---- Mener du det altså? Det blir jo ikke barn da. Jupp prata med mamma og pappa om det, pratet om det er bra å svelge sæd eller ikke osv+++ btw: du er ikke interesert i å PM meg a? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 diskusjonstema rundt frokostbordet. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 diskusjonstema rundt frokostbordet. 6428931[/snapback] :!: Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 diskusjonstema rundt frokostbordet. 6428931[/snapback] Jada det er perfekt tema på en søndag, da de lurer på hva jeg gjorde i fylla:) Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 trodde det var finvær ute nå for tida. Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å diskutere sånt? Uansett, nei, man er ikke jomfru hvis man har blitt pult i rumpa.. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 trodde det var finvær ute nå for tida. Har ikke folk bedre ting å gjøre enn å diskutere sånt? Uansett, nei, man er ikke jomfru hvis man har blitt pult i rumpa.. 6428939[/snapback] Så hvorfor gjør muslimene dette da? for å beholde jomfrudommen sin? Må jo være en grunn til det...... Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 har muslimene analsex? 6428958[/snapback] Ja regner da med det. Iallefall sa de 4 muslimene i klassen min det. De sa det var den eneste måten til å ha litt tilfredstillelse,men beholde jomfruringen Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Herregud, hvis de liker å diskutere analsex kan de gjøre det. Jeg mener at man ikke er jomfru etter en omgang i fabrikken siden handlinen er for seksuell nytelse etc. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Denne fører ingen steds hen. Stenges, og eksperten på hva som er samleie eller ikke settes ut som vakt. I did not have sexual relationship with that woman Sex tråden vår finner man her; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=534248&hl= Ikke spam den ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg