Gilbert Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Har en pen liten samling av utrykningskjøretøy fra Norge og utlandet, men vil gjerne utvide den. Gjerne bilder som du har tatt selv eller som ikke ligger på de 10 første sidene på google Jeg blir glad for alle type bilder, både norske og utenlandske kjøretøy; ambulanse, brannvesen, politi og legebiler. Sjøgående fartøy og helikoptere/fly er også av interesse. Trenger ikke være på blåtur, men må være uniformert. G Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Geländewagen Endret 3. juli 2006 av Markaren Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Her er en norsk brannbil fra i vinter da den kom en tur til naboen. Tatt med en gammel møka mobil. funka bildene tro jada. Endret 3. juli 2006 av Vampyr-Cola Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Her er det et av en politibil. Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sheriffen som trengte det lille ekstra. Var i vg eller no for litt siden, den har visst 700hk. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 Hehe, sheriffen var jo ganske knall! Mye bra, takk takk =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sheriffen som trengte det lille ekstra. Var i vg eller no for litt siden, den har visst 700hk. 6427576[/snapback] Mongobil! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sheriffen så også ut til å passe til en slik beskrivelse. Så både triggerhappy og noe egen ut. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Denne må rett i mine innlegg Hadde flere bilder fra samme event men de var litt vanskelig å spore ned plutselig (Bilder fra OBRE kjøretøy) Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Likte bildene av de amerikanske brannbilene... de er så fulle av krom og lys og er utrolig tøffe synes jeg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg kan skrive under på at det er helt for jævlig mye politi i det området det bildet er fra janfredrik. Fritt frem for all annen kriminalitet i Grenland for øyeblikket tror jeg. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Fy søren den siste der! Noen som vet noe om den, ser ut som den er tatt rett ut av siste mr Bean-film! Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Vel, den kjører rundt i gatene i New York, der det er en klar fordel å være liten. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Sant nok, men i bilismens hjemland kan det ikke være særlig kult kjøretøy å bruke... Men de har vel funnet den nyttig =) Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Helt til venstre en standard sykebil. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Fy søren den siste der! Noen som vet noe om den, ser ut som den er tatt rett ut av siste mr Bean-film! 6437398[/snapback] Men tenk å koselig det er å putre rundt i den i pøsenes regn vær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå