dj_vega Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 dette er komentar tråden for AC/DC Kabinettet Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 sponsorer? aka noen som vil sponse dere med å lage et kabinett? har jeg aldri hørt om før Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Joda det er nokon som sponser. Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 høres bra ut digger AC/DC så denne arbeidsloggen kommer jeg til å følge med på. Lykke til med prosjektet. MVH bZerk Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 4. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) høres bra ut digger AC/DC så denne arbeidsloggen kommer jeg til å følge med på.Lykke til med prosjektet. MVH bZerk 6427937[/snapback] det bilde av fronten av kabinettet er bare basis altså det skal spray-lakeres sjære hull (plexi) ac/dc logoer! Kult? EDIT: kan foresten ta litt tid (pga. må få låne cam av noen + trenger sponsorer) Endret 4. juli 2006 av dj_vega Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Nå har vendur send meg vifta de sponset meg meg bråker bare 9DB Denne vifta: http://www.vendur.no/catalog/product_info....ac8923c6c0a2ab1 Hva synes dere? Lenke til kommentar
asfasff Skrevet 10. juli 2006 Del Skrevet 10. juli 2006 (endret) ╕ Endret 19. april 2008 av asfasff Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Nå har vendur send meg vifta de sponset meg meg bråker bare 9DB Denne vifta: http://www.vendur.no/catalog/product_info....ac8923c6c0a2ab1 Hva synes dere? 6466695[/snapback] Airflow: CFM 18 Støynivået er jo ultimat men det blåser ikke akkurat vilt imo. :o Men fin den 6466725[/snapback] men det er ikke de mest varmespredende specs så skal være i pc`n.... Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2006 Har søkt etter sponsorer bla. hammar.no nå gjenstår det å se.... med en gang jeg har fått sponset resten av det jeg trenger begynner vi å bygge =) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 De viftene er heller ikke så lydløse sier et rykte. Men stillegående er de, men 9db er farlig stille. Du hører knapt 16db. Kom med skikkelig update med bilder nå! Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 Reiser til tyskland i morgen...kommer tilbake senest nåkommende fredag! Skal prøve å fixse uppdate.... Har kjøpt start bryter + resett knapp og neon-knapp på biltema og 10m ledning men ledningen ble brukt opp da jeg hjalp faren min med å sette i ny cd-spiller ,han får bare kjøpe ny Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 endelig komt hjem skal prøve å få tatt noen bilder av kabinettet før jeg begynner med kabinettet Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 nå har han som skal ver med å lage kabinettet har reist han og :S men jeg skal prøve å få tak i penger i "vannabe" dremel..... Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skal dere snart begynne på det kabinettet eller? skal si det tok lang tid før dere begynnte MVH bZerk Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 10. september 2006 Forfatter Del Skrevet 10. september 2006 Skal dere snart begynne på det kabinettet eller? skal si det tok lang tid før dere begynnte MVH bZerk 6795474[/snapback] Jeg skal begynne med kabinettet om ikke så lenge , solgte nettop mitt nyeste kabinett så jeg bruker Radimax kabinettet men når jeg starter med kabinettet så skal jeg bytte til et annet kabinett til ac/dc kabinettet er ferdig ..... Har desverre ikke fått tak i Dremel,men jeg får låne en.....aluminiums plate har jeg ikke fått skaffet enda men faren til kompissen min prøver så godt han utsende på kabinettet skal kansje bli litt endret dvs. litt enklere front..... PS: Pga. Et annet prosjekt (Høytalerbygging) så blir dette prosjektet utsatt bitte litt Beklager,den fritidsklubben jeg skal låne Dremel`n av holder på å pusse opp og skal få lagt gulv i hovedlokalet så derfor tar det litt tid..... En ting til: Nå må vi bare få sponset noen ting : Harddisk,Dvd/cd-brenner ,neon og kabel strømper ...... MVH: dj_vega Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå