Instict Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Er som sagt på jakt etter en ny serie å se på. Har sett ganske mye, men er litt småkresen på action. Serier jeg har likt og hvorfor er: Bleach - Tanken på en som har stort potensial, men bare trenger litt hjelp med å få det ut er litt gøy. HxH - Likte at de ble bedre og bedre. Ble så hekta at jeg såg 62eps på en helg. OP - Elsker humoren og action i denne serien. Luffy er så dum at det er morsomt. Kenshin - Liker litt 1 banker mange. Samurai Champloo - Fan av sløve holdninger og asskicking. Tenjou Tenge - Husker ikke helt hvorfor men jeg såg hele serien i ett. Naruto - Enkelte episoder er knallbra, men det tar litt for lang tid å få noe fremgang. Må se 10episoder i slengen for at ting skal gå fremover. Jeg liker humor, litt barnslig, mye action, handlingen skjer litt i "ødeland". Har forsovidt sett endel andre også, men dette var de jeg kom på i farten. Jeg er litt firkantet, så det må nesten være action/martial arts for at jeg orker å se det. Selv om jeg vet det finnest mange bra drama serier ute. Endret 2. juli 2006 av Instict Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg er ganske fersk innen anime, men tror jeg kan anbefale Berserk til deg. Var en av de første seriene jeg så og den falt absolutt i smak, er litt "en banker mange-faktor" i den serien. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 sjekk ut Elfen Liedm, inneholder mye action (som også er veldig voldelig), endel humor, drama etc...har absolutt alt!! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Love Hina. Meget morsom.. Anbefaler den på det varmeste, holdt på å le meg skakk når jeg så den serien.. Minner meg på ,jeg har jo ørten eps av HxH som jeg ikke har sett. (Får se hva jeg får tid til) Problemet mitt er ikke å finne serier, men å finne tid til å se på dem.. Edit : Chobits, Witch hunter Robin, Cowboy Bebop og Ergo Proxy.. Nå har du noe å se igjennom en god stund fremover... Hvis du ser OP prøv å komme deg til de første episodene som ADC-Elites har sluppet, så kan du komme deg opp til den siste eps. som er 269 (270 subbes nå) Endret 3. juli 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Som nevnt over: Elfen Lied. Genial serie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Som nevnt over: Elfen Lied. Genial serie 6436618[/snapback] QFT! Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Trigun! Info om Trigun Min favoritt. Mye god moral, med en hovedperson du ikke kan unngå å like. Dessuten er hele animeen full av spennende hendelser og dramatikk. <3 Veldig subjektivt dette hehe. Endret 5. juli 2006 av Vash Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Hva med Full metal Panic! Og full metal alchemist To fantastiske serier som jeg krever at ingen går glipp av.. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 5. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2006 Love Hina. Meget morsom.. Anbefaler den på det varmeste, holdt på å le meg skakk når jeg så den serien.. Minner meg på ,jeg har jo ørten eps av HxH som jeg ikke har sett. (Får se hva jeg får tid til) Problemet mitt er ikke å finne serier, men å finne tid til å se på dem.. Edit : Chobits, Witch hunter Robin, Cowboy Bebop og Ergo Proxy.. Nå har du noe å se igjennom en god stund fremover... Hvis du ser OP prøv å komme deg til de første episodene som ADC-Elites har sluppet, så kan du komme deg opp til den siste eps. som er 269 (270 subbes nå) 6421223[/snapback] Jeg følger med på KF op atm, skal sjekke ut om ADC-Elites subber like bra. Har littegrann trøbbel med -mp4 Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) ADC-Elites subber like bra. Om ikke bedre enn KF pluss at de er mye kjappere, som regel release ca hver mandag (Dette varierer litt, grunnet forskjellige ting, de har jo sikkert ett liv de også. Akkurat slik som oversetterne på KF). Har du trøbbel med -mp4 last ned VLC ( http://www.videolan.org ) Mads-b : Sorry for at jeg glemte FMA da, über serie. Men den ligger på en annen HDD så jeg glemte den i forbifarten. Full Metal Panic har jeg ikke fått somla meg til å sett enda. Gleder meg til jeg får sett ferdig noen serier nå, så jeg kan starte på noen nye. FMP blir bra sikkert en av dem. Endret 5. juli 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kan anbefale Ghost in the Shell og Fullmetal Alchemist på det varmeste Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Full metal alchemist støttes av meg og, virkelig god serie. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Full metal alchemist støttes av meg og, virkelig god serie. 6440285[/snapback] Trur eg må rote meg til å se den serien der også! "Alle" anbefaler den jo Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Full metal alchemist støttes av meg og, virkelig god serie. 6440285[/snapback] Trur eg må rote meg til å se den serien der også! "Alle" anbefaler den jo 6440689[/snapback] Ikke så merkelig. Det var den tredje serien jeg så. (bak chobits og love hina) og definitivt den råeste hittil. Den er så bra, at en sang som går igjen (bratja) blir bra musikk bare fordi jeg knytter den til visse scener i animeen. Altså: sangen er kjip om man ikke har sett FMA, men har man sett den, mimrer man tilbake til scenene gjennom sangen. Slikt har aldri skjedd til meg med noen andre animeer før ihvertfall. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) - Get Backers - Chrno Crusade - Hellsing - Fullmetal Alchemist - Ragnarok the Animation - Witch Hunter Robin - Elfen Lied Kanskje dette hjelper deg litt Men har du fått med deg OVA'n til HxH? Endret 5. juli 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Instict Skrevet 6. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2006 Elfen Lied - sett Full metal Panic! - sett, helt ok egentlig full metal alchemist - gi meg styrke. denne var bare teit:P Get Backers - sett, likte den ikke. Hellsing - sett Ragnarok the Animation - skjerp deg gutt Og angd hxh, så såg jeg alle eps +ova1-3 på et par dager! Jeg lasta ned noen episode av OnePiece fra fserve til ADC. Kvaliteten og subbinga var dårlig på de jeg såg. men de hadde ikke adc tag i filnavnet, så kan være feik. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) nei å nei, du var ikke lite kresen Ragnarok er vel fin å se på hvis du intereserer deg for RPG Edit: HxH er bare den beste Anime'n jeg har sett, var jo den som fikk meg hekta Endret 6. juli 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg lasta ned noen episode av OnePiece fra fserve til ADC. Kvaliteten og subbinga var dårlig på de jeg såg. men de hadde ikke adc tag i filnavnet, så kan være feik. 6442595[/snapback] Mye mulig. Det jeg har av ADC-Elites er samme kvalitet som K-F. Eneste anndre jeg har sett er noen episoder imellom K-F og Gerusama. Disse mener jeg at jeg fant via ADC-Elites sine sider, var dog subba av noen andre der kvaliteten var (for å si det forsiktig) elendig. Disse var subba av Xeno-Hk Jeg så altså K-F så noen eps av Xeno-Hk (oversatt ved hjelp av tegneserien, denne oversettelsen suger virkelig) Deretter Gerusama sine subs, til nå når jeg ser på ADC-Elites Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Gerusama sine subber var ganske bra. Hoppa rett og slett bare forbi hk, var lei skyisland anyway:P Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Trigun! Info om Trigun Min favoritt. Mye god moral, med en hovedperson du ikke kan unngå å like. Dessuten er hele animeen full av spennende hendelser og dramatikk. <3 Veldig subjektivt dette hehe. 6436975[/snapback] Ditter å ser på denne serien i disse dager! Kommet til episode 13 trur eg, fy faen for ein konge serie Ler meg nesten ihjel ofte altså. Knall tøff serie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå