Gå til innhold

Tilbakemelding på mitt nye sommer desgin!


Gjest member-97590

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590
Jeg likte designet.. :) Sommerslig..!

funka bra i FF..

 

men vær så snill, ta bort musikken? Den loader mye da, må skru av alt annet, starter på nyt thver gang man går inn på går inn på noe annet.. Blar gjerne fort igjennom på sånne sider ;)

6418110[/snapback]

Ja var skeptisk til den musikken ;)

Tar den vekk eg..!

EDIT: Der var den borte :yes:

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Veldig greit, men savner fler farger og bedre konrast. Menyen er fin, men innholdet burde flyttes litt lengre til høyre, fra menyen, synes jeg.

Logoen er fin, men bærer et lite photoshoppreg, noe som er greit nok. Selveste teksten ville ha hatt med en skarp kant, ikke en slik ekkel, diffus som du har nå.

Når jeg tenker meg om må jeg også si at jeg hadde likt ltit luft over og under selveste containern. Men litt bedre kontrast, litt finjustering her og der og du har en flott og sommerlig webside! :)

Lenke til kommentar

Som Gislevask sier, litt luft over og under. Og få overskriftene på høyde med hverandre, altså "Meny" og "Velkommen!". Linkfargen er altfor lys, vanskelig å lese. Gjesteboka var rotete, og det er forvirrende at det ser ut som at jeg kan redigere/slette innlegg. I bloggen må du få ordnet med ordentlige avsnitt, ikke bare linjebrytning. Da blir det mye lettere å lese. :)

 

Ellers fin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...