Gå til innhold

Hjelp Til modifikasjoner til mitt Kabinett!


Anbefalte innlegg

Go aften, sitter med et APLUS Case Qubic.

Har tenkt å fådt sagd ut noe på side døra, men på side døra så er det et firkantig hull med lufte hull å litt oppføre er det et 80mmvifte plass.

Hadde spesielt tenkt å få Pleksi glass i side døren, men vil ha noe tøft på side døra.

er Spesielt interesert i å få noe Metallica effekter på Kabinettet :)

noen tips?

 

Side Døra

Resten Av Maskinen

 

NB: K700i kamera :blush:

Endret av mb_zzz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virker som en helt grei nybegynnermodifikasjon! :) Et sted må man jo begynne. ;) Som jeg alltid sier: Prøv å gjør noe nytt, som folk ikke har sett før. Det er bra å bruke andres verk for inspirasjon også!

 

Metallica effekter you say? Hva med Metallicalogoen kuttet ut i plexi og opplyst? Eller inngravert (med Dremel eller annet multifunksjonsverktøy) i sidevinduet? Ville også ha kjøpt spraymaling: primer/grunning, sort matt, rød blank og klarlakk. Med de fargene tror jeg du kan lage et virkelig fett kabinett i skikkelig Metallicastil. ;) Du har ihvertfall et utrolig "rikt" utgangspunkt.

 

Men ville heller ha postet denne tråden under "Case-mods" med mer info, slik at du kan få forslag underveis når du planlegger og når du har en plan klar så kan du jo opprette en arbeidslogg.

Stå på! :thumbup:

Lenke til kommentar

Tenkte også på å få skjært ut Metallica logoen på side døra å legge plexi under det, har også sinsykt lyst til å Sage ut Metallica M´en i stort å sette på side døra.

Men er ikke så flink til å tegne den M´en har noen ganger fådt den så bra men den var i minimal størrelse på papir, vist noen her har orket å tegne den M´en så jeg kan prøve å se hvordan det blir?

kabinettet kostet rundt 500kr med frakt, har tenkt på Katoder å sånt.

skal rydde i kabinettet når jeg får Hiper Psuen! :)

Lenke til kommentar

ser utmerket ut de dekslene med hull i, blir å bestille 3 stk.

og 1 stk av den med luke på.

men så har jeg fjernet lukene for diskett stasjon å erstattet LCD display der, men har et lite problem, det er at jeg finner ikke programvaren til LCD Displaye. har prøvd det programme de har på Microplex men funket ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...