Gå til innhold

innkjøp av speilrefleks kamera


Anbefalte innlegg

Tenke jeg skulle handle meg et nytt speilrefleks kamera, jeg er amatør men setter pris på gode og pene bilder. Er nøye på skarp og "profisjonellt" utseende.

 

Men prisen må ikke være for gal, og kameraet må være greit å brukervenneligt.

 

Hadde satt pris på om noen hadde noen greie forslag her.

 

Takk på forhånd.

MVH Dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du lest alle de andre trådene om temaet på denne siden?

Har du noen flere ting du kan fortelle oss? Pris og bruksområde?

 

Hvis ikke er svaret fra de fleste: Hvilket som helst som du har råd til.

6409398[/snapback]

 

Tenke litt på Canon PowerShot S3 IS, virka greit.

- Men er det speilrefleks på dette?

Lenke til kommentar

Det er ikke et speilreflekskamera, men skal være et glimrende kamera for det, hvis jeg skal tyde de fleste rapportene her på forumet.

 

Vil du ha noe som "ser proft" ut, så skal du heller gå opp litt i pris, og satse på en sort Nikon D50, Olympus E500 eller Canon Eos 350D. Det er de tre mest populære slr'ene i busjettklassen. De to førstnevnte ser litt proffere ut, fordi de er litt større. Det betyr ikke at de er bedre. De er omtrent like gode alle tre. Hvis du ikke har noen spesielle krav til hvilke typer bilder du kommer til å ta, så kan du like godt velge den billigste av dem. De er faktisk så jevne mht kvalitet.

Lenke til kommentar
Det er ikke et speilreflekskamera, men skal være et glimrende kamera for det, hvis jeg skal tyde de fleste rapportene her på forumet.