Tdale Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg har tenkt og tenkt, og har altså landet på tema "VANN". Vann kan være så mye: Dråpebilder sjø/bølger elv bekk bro båt fisk bading stuping osv.... Dere kan tolke så fritt dere vil, bare det har en rimelig relevans til temaet. Samme regler som sist (se lengre nede) Konkuransen avsluttes søndag 2. juli. Bildene sendes til min e-post adresse som er: [email protected] MSN kan og brukes. Det er kanskje en god ide at jeg ikke deltar, for å unngå evt. mistanker om juks etc. For øvrig unngår vi at oppgavegiveren, i verste fall, vinner gang på gang, sånn at vi er sikret rulering på oppgavegivningen. Jeg tror og det er en god ide å ikke legge ut bildene fortløpende, men gjøre som i forrige konkuranse, legge dem ut på søndag kveld. Tommy ***klippet fra første konkuranse**** I mailen skriver du bildets tittel, samt ditt nick på forumet. Bilder som har vært postet tidligere eller som blir postet i denne tråden blir diskvalifisert. KUN mail/MSN Hvis noen moderatorer er uenig i plassering av tråder så gi lyd fra dere. Avslutter helgen med en poll der man stemmer på det beste bildet. Denne pollen varer i 7++ dager. Reglene er som følger: 1. Du må være fotografen bak bilde. 2. Bildet må være tatt mellom fredag og søndag. 3. Du står fritt til å tolke temaet 4. ”Stemmefisking” er ikke tillatt. 5. Filstørrelse: MAX 350KB 6. Bildestørrelse: Lengste side skal max være 1280 pixler. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Nå burde denne være synlig på "siste fra forum".. Tommy Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Skulle ikke denne vært LIMT fast på toppen et par dager fremover? Vann er bra. Så da er spørsmålet, skal man være tradisjonell eller utradisjonell... ? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Er det noen som kan klare å få det til? Tommy Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ja det er jeg sikker på. Folk har ikke stått opp enda... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 30. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2006 Det ordner seg nok ja. Tommy Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Eller gjør det det? Tommy Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Eg har rapportert den no (det gjer ein ved å trykke ), so den vert sikkert gjort til sticky når ein moderator kjem so langt på rapporteringslista. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Jeg setter denne som sticky en stund. For øvrig vil jeg anmode om å roe ned bumpingen litt. Edit: Rapporter gjerne tråden når den ikke lenger trenger å være sticky. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Flott. Jeg ville bare si i fra om at jeg enda ikke har fått inn ett eneste bilde til konkuransen. Jeg håper det er fordi folk venter til siste dag, for å bruke mest mulig tid på å ta et godt bilde.... Tommy Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Flott. Jeg ville bare si i fra om at jeg enda ikke har fått inn ett eneste bilde til konkuransen. Jeg håper det er fordi folk venter til siste dag, for å bruke mest mulig tid på å ta et godt bilde.... Tommy 6421294[/snapback] Forrige uke sendte jeg inn omtrent en time før slutt, så folk tenker nok slik du sier, ja Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg skal i det minste prøve meg med et bilde selv om det kanskje ikke blir så veldig bra. Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Minner om at siste frist for innsending er kl. 20.00 i kveld, som sist. Har fått 3 bilder nå, så det kommer nok flere ganske snart. Tommy Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Da har jeg sendt mitt bidrag. Oppdaget at det var langt fra enkelt å ta ett bra bilde. Det endte med at jeg fikk halvgode bilder av mye annet rart og lite som hadde med vann å gjøre Det ble noen vannbilder da, så det får stå til. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Har akkurat kommet hjem nå... Har tatt noen bilder, så får vi se om noen av dem kan duge. Men til neste gang, kunne det vært en idé at man kan sende inn bilder helt frem til kl 23:59 på søndag? Tror det ville gitt flere muligheten til å være med... Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 For min del er det helt greit. Skulle det dukke opp flere bilder utover kvelden, kan vi kanskje diskutere om vi skal la dem bli med? Jeg har sett litt mellom fingrene på ett av bildene, som er over 350K Det er flere av bildene som ikke har exif data, men jeg har fått "bevis" fra noen, i form av en annen versjon av bildet, hvor exif dataene er bevart. Men dette er jo ikke en konkurranse på liv og død, så vi får vel stole på at bildene er tatt i helgen. Bildene finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=598912 Tommy Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Gud. Jeg så ikke konkuransen før nå Kan jeg delta med et bilde tatt på torsdagen? Lenke til kommentar
Tdale Skrevet 2. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2006 Tja.. hva sier resten av folket? Tommy Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 La han delta I vannkanten og Spektrum var hawte bilder ;D Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg sender det over på mail jeg. To stykker. Så plukker du ut det du mener er best .) Som sagt forventer jeg ikke å vinne, men skal delta på disse ukentlige konkurransene for å få erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg