T homas Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Dette er som jeg regner med de fleste forstår komentar tråden til Denne arbeidsloggen All konstruktiv kritikk motas med takk Endret 5. juli 2006 av T homas Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Ser genialt ut Har selv tenkt å bruke gamle maskinen min til et prosjekt der jeg lager kabinettet selv og holder kostnadene nede. Dette kommer til å bli bra En ting, kan man sitte på pc/puffen når du er ferdig, eller skal du fjerne puten? Hvor mye kostet puffen? Endret 29. juni 2006 av Alxg Lenke til kommentar
T homas Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Planen er at puffen skal kunne brukes som vanlig. Den vill forhåpentligvis ligne på en puff når jeg er ferdig Prisen på PUffen kan du sikkert finne på Ikea sine sider har ikke tid selv akkuratt nå(er sikkert ikke over 200kr) harddisk og cd-rom oppheng blir som dette men o-ringer til hdd http://i52.photobucket.com/albums/g2/Thoma...tos/Tegning.jpg Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Fint prosjekt, dette virket ganske praktisk... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 takk for komentarene. Men er det ingen som har noen meninger om det blir for lite med en vifte? Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis jeg var deg, vill jeg nok hatt en vifte forann og en bak men siden den er formet som en kvadrat hadde det verdig artig med en på hver side, men det tror jeg ikke er så veldig praktisk..... Hvis man tenker økonomisk ville jeg tatt en forann og en bak Lenke til kommentar
T homas Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Det blir " vifter forran en som blåser på cpu kjøler og en som blåser på hdd Strømforsyningen trekker lufta ut Da er En oppdatering klar Endret 29. juni 2006 av T homas Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 genialt prosjekt, gleder meg til neste update Lenke til kommentar
reds Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Har samme puffen selv, og vurderer å gjøre det samme som deg. HVis jeg ikke får solgt maskinen jeg evt. ville puttet inn der. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 kommer det snart en ny update ? mvh anki Lenke til kommentar
T homas Skrevet 1. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2006 Nå er jeg hos moren min og har ikke noe kamera. så blir vanskelig og gi en update. Driver og plannlegger psu feste Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Skal du lakkere? Syns det ser jævla fett ut har du lagd tegninger i sketchup? Lenke til kommentar
reds Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Skal du lakkere? Syns det ser jævla fett ut har du lagd tegninger i sketchup? 6424716[/snapback] Lakkere? Det er jo trekk over hele greia... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 3. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2006 skal ikke lakere. har legd noen sketchup tegninger men de er fryktelig dårlige Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei, ser at du har en vinkelsliper tilgjenglig. Hvorfor ikke kappe denne delen av hovedkortplata? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2006 Har beholdt den ene for luftehullet sin skyld.Den andre pga feste mulighet. Da blir det snart mere jobbing,har vært borte fra verktøyet en lang stund men nå skal jeg hjem på Lørdag. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Kjekt, en oppvarma puff og legge fotene på Det må være godt på en sen høstkveld P.S ikke sikkert man hadde trengt den vifta i selve puffen, er vell ikke noen kraft maskin dette... Lenke til kommentar
T homas Skrevet 6. september 2006 Forfatter Del Skrevet 6. september 2006 Nei det er ikke noe kraft plugg. Den er forresten oppe og går med ubuntu,magler bare og få opp de siste bildene nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå