RBW Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 I anledning HW-LAN vil vi trykke opp en ny t-skjorte. Designet, det kan du stå for. Les mer Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Spennende, men hadde vært fint om dere hadde gitt oss en t-skjorte mal med rette proposjoner osv. ++ high res HW-LAN logo og andre diverse ting. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 disse malene går sikkert ann å bruke Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 disse malene går sikkert ann å bruke 6400224[/snapback] Ypperlig. Men har du en høyoppløselig logo vi kan ta i bruk? Litt tåpelig hvis jeg må bruke tid på å mekke logoen selv... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 disse malene går sikkert ann å bruke 6400224[/snapback] Ypperlig. Men har du en høyoppløselig logo vi kan ta i bruk? Litt tåpelig hvis jeg må bruke tid på å mekke logoen selv... 6400302[/snapback] Det er jo hele poenget. Hele designet skal du lage selv. Forslag fra min side er sendt inn. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 disse malene går sikkert ann å bruke 6400224[/snapback] Ypperlig. Men har du en høyoppløselig logo vi kan ta i bruk? Litt tåpelig hvis jeg må bruke tid på å mekke logoen selv... 6400302[/snapback] Det er jo hele poenget. Hele designet skal du lage selv. Forslag fra min side er sendt inn. 6400321[/snapback] Reglene sier: # Må inneholde logoen til Hardware.no Betyr det at jeg kan lage min egen HW.no-logo? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 få i mine innlegg. du trenge rikkje være med på HW-lan for å bli med i konkurransen sant? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 få i mine innlegg. du trenge rikkje være med på HW-lan for å bli med i konkurransen sant? 6400805[/snapback] Selvsagt ikke. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Men er det HW-LAN som skal være det sentrale, eller er det HW.no? Og hvor er diskusjon.no i det hele? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Regner med det er en skrivefeil, det at forslaget må inneholde logoen til Hardware.no? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Tomat og fargoth: # Må inneholde logoen til Hardware.no# Må nevne søstersidene: Gamer.no, Akam.no, Amobil.no, Kulturo.no, Prisguide.no og Diskusjon.no # Det må komme fram at eier av t-skjorten støtter (sponser) HW-LAN Med andre ord er dette helt åpent, vil jeg tippe Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 # Det må komme fram at eier av t-skjorten støtter (sponser) HW-LAN # Det må settes av plass til at nick eller navn kan ettertrykkes Hva menes egentlig med dette, og må jeg lage min egen hw logo? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Nei, det trenger ikke. Om du ser på t-sjorten skal du skjønne at personen faktisk støtter HW-lan. Dette kan løses ved å legge på logoen, eller skrive "hw-lan"med en stor rosa-farget font. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Morsomt å se diskusjonen. Dere alle har rett, noen mer enn andre Denne t-skjorten har flere misjoner, og derfor satt vi opp konkurransen slik. Hensikten er å få pene t-skjorter, men kanskje vi også får noen smarte forslag til hvordan vi kan presentere oss kortfattet. Dette er en hardware nettverket t-skjorte. De fleste av brukerne våre bruker flere av tjenestene våre i en ellar annen anledning. Kanskje du leser gamer.no fast og stikker innom hardware eller prisguide når du leter etter noe. Eller du er en mobilfrik på amobil som også tilfeldigvis vil lese siste omtale av strategispillet du venter på? Derfor er det lov å bruke hardware.no logoen..vi oppfordrer til det, men ønsker at det skal komme tydelig fram bredden i nettverket. Derfor "opplistingen" av nettsidene som er medarrangører på LANet. Og ikke minst er dette en støtte erklæring for HW LAN, slik at vi kan fortsette med denne typen aktiviteter i fremtiden. Claes Ansvarlig HW LAN Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Det står "Fri bruk av farger". Betyr det at man kan ha en annen grunnfarge enn hvit på selve T-skjorten? For eksempel en sort T-skjorte med lys blå skrift? Og at man kan bruke bilder i designet? Det blir i så fall en påkostet trøye... Og i så fall, hva med ettertrykk av navn? Kan/skal det skje i og på farger, eller må vi ha et lyst felt å legge navnet i hvis ikke hele skjorten er lys? (Vil det være utstyr som kan skrive navnet med f. eks. hvitt trykk på en mørk skjorte, eller går ikke det?) Geir Lenke til kommentar
petterhot Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Synets regene var litt uklare. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Synets regene var litt uklare. 6413570[/snapback] Skjønner ikke hva som er problemet, hvist folk har så vanskelig med å forstå disse enkle reglene, så bare drit i å gjøre det.... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette trur jeg blir bra! Gar det ann att designene blir postet i forstepost? Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Dette trur jeg blir bra! Gar det ann att designene blir postet i forstepost? 6416289[/snapback] Står klart og tydelig at forslag sendes på mail til Ueland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg