sinnaelgen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) jeg endre dette inleget slik at mere infomesjon kommer frem: hva er det som skjer ? Nå vil ikk pcen min slå seg av på normal måte. Etter at jeg måtte instalre windows på nytt fra bunen av og opdatere med sp2 har maskina ikke slåt seg av på normal vis. til å bynne med var viften på skjermkortet som var ramlet helt i stykker - jeg måtte finne på en måte å avkjøle brikken på til de ny kortet kom i posten så ville ikke intenettilkoblingen virke. jeg kjøpte meg et nytt modem og instalerte det - det ble en del trøbel med nå virker det. Om det var modemet eller ikke fant jeg ikke ut. men jeg måtte alså instalere windows fra grunnen av. og da vil ikke makina slå seg av gjenom windows. når den dialogen med de 3 knappen kommer opp på skjeren og jeg velger den miterste - for å slå av - så avslutes windws men så starter maskina på nytt igjen uten at strømen slåes av. hvis jeg reøkker på power knappen i fronten rette etterså kutest strømen. valget for ventemodus er heller ikke tilgjengelig jeg la også merke til at når jeg tryket på powerknappen i fronten mens windows var igang så hoppet systemet over den dialogboksen så kommer opp for å la meg velge mellom ventemodus,slå av eller omstart. windows ble da avsluttet og maskina startet opp på nytt jeg har også en cd-brener som ikke virker helt slik som den skal. cd-rw platen låser hele speleren og maskina. knappen på cd-brenere virker ikke da. da blir eneste utvei å resete maskina og ta ut plate før windows er oppe å går. nå lurer jeg på om dere har noen anelse om hvor feilen kan ligger. det er nå en stund siden maskina ble kjøp hos komplett.no. Ordrebekreftelsen ( som jeg siter med her ) er datert 27. november 2002 kl 13.00 dette er hovedkortet og http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=113267 dette er kabinetet http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=112056 jeg er ikke intresert i å kjøpe meg noen nytt hovekort som igjen gjør at jeg må kjøpe meg et nytt skjermkor siden jeg nettopp har kjøpt et nytt skjermkort nå har jeg klart å bli kvittt feilen Endret 5. juli 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå