Gå til innhold

Er Hard Rock Cafe harry?


Fisker

Anbefalte innlegg

Jeg og faren min har hatt en diskusjon om Hard Rock Cafe er harry. Han dro meg inn på kafeèn her på Times Square, til tross for at jeg snakket om at det var harry og teit. Der kommer vi inn til det som skal være en kafè, men det eneste vi ser er en haug med klær. Klær det står Hard Rock Cafe New York på. I alle mulige forskjellige varianter. Fargerike. Stygge. Kule. Rare. Harry. Ja, harry. Jeg synes det er teit med slike klær. Vi gikk ned trappen, fant fremdeles ikke selve resturanten. Det tok sin tid før vi gjorde det. Måtte brøyte vei gjennom gitarer, klær, mer gitarer og mennesker før vi fant resturanten. Det er en kafe, ikke en klesbutikk. Faren min snakket om at han hadde lyst på en slik T-skjorte eller en slik caps, men jeg sto på mitt; det er harry. Han endte opp med å ikke kjøpe noe, men han er uenig med meg.

 

Hva mener dere natteravner? Er det harry eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er grei mat. Jeg har vel faktisk vaert i Montreal, Oslo, Cairo, Key West, San Fransisco og New Orleans. Har vel bare t-shirt fra Cairo, hvor den grusomme damen insisterte paa at jeg trengte medium, og ikke gikk inn i small. Sa hun. Jeg ble egentlig litt fornaermet, men gav meg. Men hvem hadde rett? T-skjorten er for stor den...

Lenke til kommentar
(kunne du tenke deg å gå i en skinnjakke med RIMI på ryggen?)

6391175[/snapback]

 

YES - Men må jo stå hvilken RIMI du har vært på og kjøpt, ellers så er det ikke kult. Tenk hvor phett å ha en RIMI, Finstadjordet T-skjorte eller jakke. Da lissom viser man at man har vært innom stedet - Dødsphett esse..

Lenke til kommentar
(kunne du tenke deg å gå i en skinnjakke med RIMI på ryggen?)

6391175[/snapback]

 

YES - Men må jo stå hvilken RIMI du har vært på og kjøpt, ellers så er det ikke kult. Tenk hvor phett å ha en RIMI, Finstadjordet T-skjorte eller jakke. Da lissom viser man at man har vært innom stedet - Dødsphett esse..

6391202[/snapback]

Bingo runaway.gif

Lenke til kommentar
Hard Rock Cafe

 

- ELENDIG mat

- Dyrt for drikke, som er midt på treet

- Harry

- Lever av å selge dill dall (reklameartikler) som jeg ikke fatter folk går med. (kunne du tenke deg å gå i en skinnjakke med RIMI på ryggen?)

6391175[/snapback]

 

Tja, det kan vel variere. Jeg hadde et meget bra pastamåltid hos Hard Rock Cafe i Lisboa. Meget god vin. Og det til en relativt lav pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...