Gå til innhold

Hvilke retter har jeg på nettspill? (trakasering)


Thor.

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg krenket om urespektert på nordicmafia. Hvilke retter har jeg til en som sier:

HAN SUGER FAREN SIN DAGLIG OG KOMMER MED TRUSLER OM Å DREPE MEG PÅ PM!

 

 

JAJA MEN VIS DU ER SÅ TØFF SÅ DU SIER DU ER SÅ DREP MEG DA LUMPE FAEN!

Jeg sendte han en pm om han hadde gått for langt og burde slutte å spamme (trakasere)

ÅÅ NEI FY FAEN DEN VAR JO DRIT! LILLE DRIT HAHA JEG MÅ JO FÅ LOV TIL OG FORTELLE SANNHETEN OM DG! BLEIK STYYGGE HOMSE FAEN

 

 

Hva kan jeg gjøre med slike? Han skal ikke få spille dette spillet mer etter min mening. Kan jeg anmelde han for trakasering?

 

Feilpostet? da kan du være så snill å flytte meg til rett post :)

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
at du tar dette inn på deg er hellr merkelig, hadde du bare ignorert det fra første stund hadde han sikkert sluttet for lenge siden. eller du kan jo bare spamme likedan tilabke :p

6390930[/snapback]

Jeg ignorerte han i starten men så begynte det å irritere meg. Se på gen-forumet nå.. blar du bakover ser du at alle trådene hans tilsvarer 3 kanskje 4 sider.

 

Ja jeg tar slikt på alvor fordi jeg har blitt mobbet helt siden ungdomsskolen. Har alltid hatt problemer med dette. Mobbinga slutta på gk mekken for da hadde jeg "blanke ark". Alle respekterte hverandre og jeg følte meg velkommen. Idag/natt fikk jeg plutselig disse tekstene trykt oppi trynet mitt og minner tilbake til tiden på ungdomsskolen og mobbinga der.

Lenke til kommentar

Det er jo bra at dette er på et offentlig forum; det er jo han som driter seg kraftig ut. Jeg mener - "han suger faren sin daglig", "lumpe faen" og "BLEIK STYYGGE HOMSE FAEN" it's like....wtf?

 

Han er et troll, og alle skjønner det. Skriv "ok" tilbake, og se hvor langt han går før han skjønner at han bare lager en idiot av seg.

Lenke til kommentar
Uansett hva du gjør, så pass for all del på å ikke sende han noe som kan ligne på trusler. Da er du ute å kjøre.

6391195[/snapback]

Har jeg heller ikke gjort. Det nærmeste er vel at jeg sa til han at jeg rapporterer han til IGS (In Game Support).

Lenke til kommentar
Anmeldelse for trolling? Det er ikke sånn internett fungerer, unge mann. Hvis du føler du blir mobbet, så kan du skru av PCen og gi den til et bibliotek, låse døren på rommet og lese eventyrbøker til du føler deg bedre.

6391479[/snapback]

 

kunne ikke sagt det bedre selv.

 

Hvis du virkelig føler at dette ripper opp igjen gamle vonde følelser fra den tiden du ble mobbet, så skjønner jeg ikke hvorfor du går inn å leser det.

Lenke til kommentar

Å få shitload med idiotiske trusler fra dumme små fjortissjævler er helt vanlig.

Et eksempel på dette forumet er jo kimmag som sendte meg en pm og skrev homo for at jeg hadde blokka den drittungen på msn..

 

Og på nettspill som f.eks. nordicmafia, så er det alltid noen som er sure på deg eller er missunelige eller no sånn, og da starter de opp fjortiss-motoren sin og slenger ut mange gloser de selv aldri har hørt (med CAPS-LOCK).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...