InitialC Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei, Eg har en slik harddisk fra før og er veldig fornøyd med den etter et års bruk. Nå vil eg utvide ved å kjøpe en lik disk(pga utseende så klart.. ). Men problemet mitt er at eg ikke har funnet noen nettbutikker som har den inne lenger. Noen butikker eg har oversett? Eller noen som vet kor den kan kjøpes? Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ifølge prisguiden er det den som er 3. øverst. Men eg har sjekket på hver butikk som har den inne og det er ikke den versionen. Harddisken har blitt oppgradert til One Touch III. Mens eg er på utkikk etter One Touch II. Men thx anyway Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Strettor har en som er tilnærmet lik...Denne har dog en USB/LAN tilkopling da: http://www.strettoshop.no/PartDetail.aspx?...:824622;c:36116 Frankie Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja det ser sånn ut. Håper det virkelig er den i og med at eg har sett andre steder hvor de bruker feile bilder. Får håpe eg finner en uten Lan for den var i det dyreste laget. Men takk Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Du kan eventuelt gå for en 200GB med USB FW800, "litt" billigere da.. Frankie Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Sant nok. Eg har sett litt på en 200Gb, de har jo den inne på en butikk i Bergen slik at eg slipper frakt. Men føler at å kjøpe 200GB ekstern er litt uaktuelt. Får mye mer igjen for pengene for 300 GB. Eg får speide rundt på bruktmarkedet ser det ut som Lenke til kommentar
Kong_Miraz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Denne skal komme på lager: 29-06-2006 du kan da følge med der ellers finner eg ingen!! Lenke til kommentar
InitialC Skrevet 25. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2006 Ja, tusen takk Eg skal følge godt med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå