Gå til innhold

(Full) Jente synger "Lørdagspizza" på webcam..!

Mompen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lo til jeg leste kommentaren hun skrev, antar at det er hun som skrev den for tviler på at noen har så syk humor.

Faen for en jævel av en kjæreste!! Greit nok at hun var fjortisfull, men det er veldig ekkelt å bli lagt ut sånn på nettet og dretet ut.

Han skulle vært kastrert og banket opp.

Lenke til kommentar

:eek:

For en vidunderlig reklame for Norge! Engasjert er hun i alle fall, det skal hun ha. Fikk en kraftig blandet følelse mellom vill latter og dyp frykt mens jeg så på. Men jeg synes litt synd på henne, m.t.p. alle de hånlige kommentarene. Håper hun ikke leser de. Det var sikkert en video som aldri var meningen å komme ut i offentligheten :hmm:

edit: leste igjennom alle kommentarene nå. Jeg innrømmer det er morsomt, men jeg klarer ikke la være så synes synd på henne, og andre folk som får private opptak utlagt på nettet. Vi trenger egentlig ingen ny Star Wars kid. Nå er han vel mangemillionær, men han har sikkert vært nær på å ta livet sitt flere ganger. Det er ille å alltid ha et mykt hjerte for ofrene i slike saker :whistle:

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Beklager om jeg virker følelsesløs, men det er uansett ikke synd på henne. Fylla har skylda og alt det der, bare tull. Hun har selv valgt å filme seg selv i den tilstanden og gjøre alle de teite greiene.

Det var ikke så morsomt, men irriterende var det. Og jævlig stygt.

Og en ting til: Hun er altså full? Drikker hun helt alene midt på lyse dagen?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Jeg var full når jeg sang denne, og sang for kjæresten min på web-kamera. Den drittsekken tok opp og dumpa meg dagen etterpå. Nå er livet mitt ødelagt. Videoen er overalt, og alle på skolen min mobber meg. Jeg har ingen venner lenger. Mamma har også sett den og har oppdaga at jeg drikker. Og jeg tror ikke at jeg er deilig. Jeg var bare full og ville synge for kjæresten min.

Så ganske seriøst ut. Tror dere det er henne? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...