xD^^ Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Heisann på deresann! Nå har jeg fiklet enda litt mer med CSS, og har kommet opp med ett nytt design til en personlig hjemmeside. Siden heter "Petternordhagen.net", men jeg har ikke kjøpt noe domene ennå. Jeg kunne trengt litt tilbakemeldinger på farge/font-valg, og kanskje noen ideer til hvordan jeg kan "freshe" opp siden litt. Petternordhagen.net Endret 24. juni 2006 av NorthGarden Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Headeren ble litt for kjedelig etter min mening, hva med å lage en enkel, men fin logo? Her har du litt logo insparasjon: http://www.distinktive.co.uk/logoed/logos.html Ellers, så er siden veldig enkel, savner detaljer. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Hmm, ja, kanskje lage en logo. Jeg har ingen erfaring innen det å lage loger, er ikke veldig flink i photoshop heller, så det kan bli vanskelig. Detaljer, kan du gi eksempler på hva slags detaljer? Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg må si at siden er veldig bra. Det eneste jeg har å pirke på er at linken dine kanskje kan være litt vankelig å se for enkelte personer. Om de klarer å se det er det ikke sikkert de klarer å tyde hva som står der. kanskje du skal gjøre slik at når du holder musen over en av linkene så får linken en annen bakgrunnsfarge, f.eks. sort, slik at det da er enklere å se hva som står der Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Satser på at de som er innom har bra godt nok syn til å tyde hva som står der, men jeg endret slik at skriftfargen blir sort på hover. Detaljer, kan du gi eksempler på hva slags detaljer? 6375510[/snapback] Forslag? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2006 Hmm, nå har jeg fått ett lite problem. Det er vel egentlig litt "vanlig", men la gå. Jeg har laget siden "via" Opera. I Opera er siden perfekt. I Internet Explorer er menyen tullete. I Firefox er "Om meg <3" tullete. What to do? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 vet ikke helt hva du mener med tullete, men hvis du bare mener at den hopper litt til siden er det fordi det er den eneste av sidene dine som har innhold nok til å ta i bruk scrolleren.. Altså blir siden skyvd litt til venstre av dette.. se: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=596499 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå