Gå til innhold

Hvilken GTA spill liker du best?


Hvilken GTA spill liker du best?  

162 stemmer

  1. 1. Hvilken GTA spill liker du best?

    • GTA I
      7
    • GTA: London
      1
    • GTA II
      11
    • GTA III
      16
    • GTA: Vice City
      50
    • GTA: Auto Advance
      0
    • GTA: San Andreas
      75
    • GTA: Liberty City Stories
      2


Anbefalte innlegg

Eg liker san andreas best med libertycity stories på psp på en god annen plass.

 

san andreas er jo så J*kla svært pluss du kan gjøre så mye :)

 

ls stories er jo ultra bra på psp , gta in the palm of your hand+ merkelige greier men eg liker atmosfæren i libertycity, den mørke litt dystre byen.. får en spesiell feeling når eg kruser rundt i lc :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes nok SA er best, fordi det er så stoooort! Men jeg ELSKER atmosfæren i GTA 3, det er så sinnsykt " koselig " å kjøre rundt i regnet der. Men holder fremdeles en knapp på SA

6373621[/snapback]

der traff du spikeren! kjøre rundt i regnet i ls stories eller gta 3 er jo koselig :!: faktisk

 

i san andreas og for den slags skyld :)

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Vice city, siden den fanget atmosfæren fra 80-tallet perfekt. Musikken, reklamen, klærene.. det var som å være en småttis foran Sky channel igjen. :)

6373607[/snapback]

Støtter denne. Av GTA 3 spela er dette den aboslutte favoritten. Alt frå musikken til byen er perfekt. Ein del bugs og manglande AI trekker ned, men alt i alt eit veldig bra spel. GTA 3 var og bra, medan San Andreas var ein stor nedtur.

 

Av dei eldre spela er GTA 1 framleis favoritten. Husker kor mykje moro eg hadde med demoen til det spelet.

 

Vice City er helt fantastisk. Gleder meg som en unge til Vice City Stories.

6374113[/snapback]

seriøst kommer det til psp? eller er det noe du håper på..?

6375024[/snapback]

http://gamer.no/nyhet/psp/rockstar_kunngjo...y_stories/26104

Lenke til kommentar
likte 2'rn litt, men vc og sa er bedre. Btw, noen som har et savegame så jeg kommer meg forbi flyskolen på sa. klarer den ikke på egenhånd og har derfor ikke spillt det på flere måneder

6375123[/snapback]

Jeg kan sikkert gjøre den for deg (bronse medalje altså) hvis du legger ut savefilen.

 

 

Jeg har bare spilt SA og VC. Jeg liker SA bedre siden det er mange nye ting og mye større. Har så vidt prøvd 1 og 2 også, meb likte ikke det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...