Thor. Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Når jeg skal åpne mine nettverkssteder -> Mshome så får jeg følgende melding: Mshome er ikke tilgjengelig. Du har kanskje ikke tillatelse til og bruke denne nettverksressursen. Kontakt administratoren av serveren for å finne ut om du har tillgangstillatelser Listen over servere for denne arbeidsgruppen er ikke tilgjengelig akkurat nå Hvor ligger problemet? Har prøvd både enkel og avansert fildeling. Nettverket er en d-link 6xx og min trådløse er en dwl g-520+ pci adapter Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Sett opp som ett vanlig netverk? Bruk hjelpe funksjonen i windows, svart ligger der. Slik gjorde eg det første gangen eg skulle sette opp en til pc. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2006 hjalp ikke. Flere forslag? noe på routeren som kan fikses? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Sjekk brannmuren på begge PC-ene. Det er ofte den som har skylda. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Nå etter en formatering kommer jeg meg inn på mshome og et annet arbeidsnettverk kalt "deram" (dreamboxen vår). Neste trinn er å finne pc en til fattern som ikke visis. Skal se på det i morgen Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Nå etter en formatering kommer jeg meg inn på mshome og et annet arbeidsnettverk kalt "deram" (dreamboxen vår). Neste trinn er å finne pc en til fattern som ikke visis. Skal se på det i morgen 6390032[/snapback] Hvis den ikke vises i "Mine Nettverkssteder", kan du prøve å skrive inn navnet på den i adresselinja. \\datamaskinnavn Endret 27. juni 2006 av I.A.G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå