themanfrom Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hei, Problemet mitt er at med engang jeg prøver å starte webkamearaet mitt i msn, så kommer det frem at jeg har valgt å avslutte kamearaet mitt, noe jeg ikke har gjort. Dette skjer på under ett sekund. Jeg har innstalert alt av drivere, bruker kamearaet Creative Webcam NX. Har prøvd å bruke webkamearet på følgene versjoner av msn: 7.0,7.5 og 8.0(live messenger), får samme reaksjon på alle versjoner. Kamearaet funker i Creatives egen software, men da er det bare jeg som kan se meg, kan ikke vise til venner osv.. Noen som vet hva som er galt? Takk for all hjelp på forhånd. MvH Patrick. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Dette skjer med meg og noen ganger. Hvis jeg har oppe noen andre programmer som bruker cam,så slår det seg av bare(tar opp video feks). =) Lenke til kommentar
NoBug Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 løsning..cammen er ikke koblet til dataen! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 løsning..cammen er ikke koblet til dataen! 6494491[/snapback] LOL (fjortentegn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå