Speik Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Først så vil jeg si takk til dostojevski for den fine guiden, men alle kandidatene der er i en prisklasse langt over det jeg har tenkt å bruke. Jeg vil ha gode hodetelefoner til min Ipod Nano, og de bør: Koste rundt 400-700kr Ha god lydkvalitet på de fleste frekvenser Være komfortabel Lett å ta med seg, ikke altfor stor EDIT: Må være lukket. Takk på forhånd Endret 29. juni 2006 av Speik Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Sennheiser px 100 ingen bedre til den prisen om de skal være portable og lettdrevne. Lenke til kommentar
veitch Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Først så vil jeg si takk til dostojevski for den fine guiden, men alle kandidatene der er i en prisklasse langt over det jeg har tenkt å bruke. Jeg vil ha gode hodetelefoner til min Ipod Nano, og de bør: Koste rundt 400-700kr Ha god lydkvalitet på de fleste frekvenser Være komfortabel Lett å ta med seg, ikke altfor stor Takk på forhånd 6367648[/snapback] Koss Porta Pro er eit bra valg, du vil også få ein klar og god bass lyd til litt minder hodetelefoner, lette og bringe med seg. Lyden er rolig og bra, men samdt ein fyldig lyd. Koss Porta Pro er også veldig lettdrevne hodetelefoner, og det er nettopp derfor eg meiner dei passer godt til ipod nano. Frekevensområde: 15-25000 Hz Impedans 60 Ohm. Kabel. 1,2 m Eit veldig godt valg med tanke på pris, du får bra lyd for pengene. Psdata selger desse til 255,- (Har ikkje skjekket så nøye etter, men det finst nok nettbutikker/firma så levere produkte til ein billigare pris enn psdata. Men Psdata selger dei billig og er ein greit og trygg plass og halde på. Koss Porta Pro har også vunne mangen tester, og er eit av dei hodetelefonene som har holdt seg lengst på markede. i heile 22 år. har Koss Porta Pro holdt seg på markede, og dei har berre bitt meir og meir populære, spessielt i dei 3 siste åra. Etter ipod nano kom, var det som om Koss Porta Pro var skapt for den. eit bra valg for ein rimlig bra pris, og eit ypplig valg til ipod nano. Min anbefaling vertfall Ps. Nettbutikken siba selger Koss Porta Pro til pris: 449,- Som sagt min anbefaling, men det finst også mangen andre gode hodetelefoner ut på markede, men det kjem berre an på kor mykje du er villig til å betale for eit headset. Mhv Fredrik Endret 26. juni 2006 av veitch Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Beyerdynamic DT231 gruser både Koss og PX 100, men etter min mening er de ikke særlig fine. Til gjenngjeld har de utrolig bra og fyldig lyd til prisen, samt god komfort. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Skullcandy har headphones med god lyd, og knall tøft design... just google it Lenke til kommentar
Speik Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Siden jeg har bestemt meg for å gå for lukkede hodetelefoner faller nok valget på Beyerdynamic DT231. Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 porta pro er ikke lukket. Men ellers er de ganske bra, har ikke fått kjangsen til å høre på lyden til px 100 men kjenner personlig flerer som synes de er flotte. Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Lukkede til ca 700 kr kan jo ikke være bra? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Jeg har et DT231, jeg elsker det, lyden og alt, det er fantastisk lyd i settet! Jeg synes det er veldig behageli å ha på, men det er supraaural, altså putene hviler på ørene, noen synes visst dette gjør ondt i lengden, det gjør ikke jeg. Det eneste jeg må si om dette, er at (jeg vet ikke det korrekte navnet på det), leder lyd veldig godt, jeg mener når du er borti klokkene, eller buen så høres det veldig godt i settet, det er det eneste som "trekker" ned. Det er heller ikke noe stort problem for meg, jeg er ikke så mye på farten når jeg brukker dette settet. Anbefales Håper det hjalp Men husk, det må "varmes opp" første gangen du spiller det, "gotonene" kommer ikke før det har fått spilt en stund. MvH Sigve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå