Gå til innhold

hvordan rompe liker du?

Anbefalte innlegg

etter inspirasjon fra oivind_Dahle legger jeg også ut en test :)

hvilken type rompe liker du? booty-test

Round and Curvy!

You prefer 73% ass mass!

Hips and ass and thighs, oh my! Yeah, you like 'em with what my friends and I like to call hips and handlebars. Your girl has a shape that turns heads, and her curvaceous virtue is visible from several angles. This type of butt isn't something you can really work on; it's much more of a genetic gift. With a caboose like hers walking around, I'd guess you have a really hard time not giving it the occasional smack or squeeze; it's too shapely and inviting for you to just do nothing with it! Thanks again for taking the test and be sure to rate it to let me know what you think.

My test tracked 1 variable How you compared to other people your age and gender:

You scored higher than 99% on ass mass

nesten hva jeg ventet meg :hmm:

noen som kan finne navnene til alle disse? :dribble:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soft and Smooth!

You prefer 49% ass mass!

It looks like you prefer a girl who can put just a little something in her jeans. You're the most likely to spot a nice ass on the street, usually on a girl who isn't particularly dressed up or trying to be sexy. You go for an understated grace; a slight curve of the hips, a subtle roundness of the backside... just enough to hold onto. Chances are you have (or will have) a girl whose butt you'll adore and she won't see what all the fuss is about. Thanks again for taking the test and be sure to rate it to let me know what you think. Now go buy your lady a pretty, lacy thong and spend some QT with her booty!

Lenke til kommentar
Synes det florerer tusenvis av slike tester på forumet som omhandler alt. Bryr meg egentlig ikke så mye om hvordan rompe du liker.

6363972[/snapback]

Helt enig..

Personlig er jenta min sin rompe best!

OT: Det heter vel ikke "hvordan rompe liker du?" Det er vel mer "Hvilken rompe liker du?"

Kan hende det bare er dialekt men..

Lenke til kommentar

Soft and Smooth!

You prefer 45% ass mass!

It looks like you prefer a girl who can put just a little something in her jeans. You're the most likely to spot a nice ass on the street, usually on a girl who isn't particularly dressed up or trying to be sexy. You go for an understated grace; a slight curve of the hips, a subtle roundness of the backside... just enough to hold onto. Chances are you have (or will have) a girl whose butt you'll adore and she won't see what all the fuss is about. Thanks again for taking the test and be sure to rate it to let me know what you think. Now go buy your lady a pretty, lacy thong and spend some QT with her booty!

Stemmer nok dette, ja. Ser snasne rumper overalt, og veit hva jeg vil ha...litt feil vinkel, neinei...da ser det bæd ut. Ikke vanskelig å se i hverken jeans, løse skjørt, trange skjørt, joggebukser eller shorts. Og rumpa er ingenting uten pene lår til å komplimentere! :love:

Endret av Killerquo
Lenke til kommentar

Det heter "hva slags rompe er best" med mindre det er spørsmål om det er f.eks. rompe nr. 1, nr 2 eller 3. "Hvordan" er hvertfall mer riktig enn "hvem" eller "hvilken".

Forøvrig dårlig test. 70 % av rumpene var jo direkte stygge og/eller feite. Fant ikke en eneste rompe som var for tynn. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...