xersess Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) hey! denne tråden er til for å anbefale og diskutere norske metal band. legg godt merke til at det ikkje bare er ein diskusjons tråd for sjangeren Norwegian metal, men ein diskusjons-tråd for norwegian metal og andre norske metal band Enjoy Endret 6. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Turbonegro er ikke metall da... Jeg har mange favoritter, men skal jeg velge ett band blir det ganske klart Emperor. Andre sterke norske band er: Arcturus Borknagar Burzum Darkthrone Dimmu Borgir Enslaved Gorgoroth Ihsahn Immortal Keep of Kalessin Limbonic Art Mayhem Peccatum Ram-Zet Satyricon Taake Ulver Windir Lenke til kommentar
xersess Skrevet 21. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Turbonegro er ikke metall da... Jeg har mange favoritter, men skal jeg velge ett band blir det ganske klart Emperor. Andre sterke norske band er: Arcturus Borknagar Burzum Darkthrone Dimmu Borgir Enslaved Gorgoroth Ihsahn Immortal Keep of Kalessin Limbonic Art Mayhem Peccatum Ram-Zet Satyricon Taake Ulver Windir 6357150[/snapback] fin liste, kommer knapt på så mange norske metall band.. veit eigentlig at turbo negro ikkje er metall.. Endret 30. mai 2007 av xersess Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Hverken black metal eller noen annen form for metal. Lenke til kommentar
Tze Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Av hvilken sær grunn presterte du å glemme å nevne Susperia? edit: leif.. og jo.. Mortiis! Endret 21. juni 2006 av Tze Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Old Mans Child er min norske favoritt, med muligens The Kovenant på en fin andreplass. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Av hvilken sær grunn presterte du å glemme å nevne Susperia? edit: leif.. og jo.. Mortiis! 6357441[/snapback] Fordi jeg ikke liker det. Susperia har noen råe sanger da, men et helt album blir for kjedelig for meg. Glemte forresten å nevte The Fall of Every Season! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Stonegard er kanksje ikke metal? Hard rock? Er ikke sikker, men det er fett Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Forumet trenger denne tråden! Bra tiltak. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Følgende album som absolutt bør vurderes hvis man skal gi seg inn på den deilige norske metallfloraen: Satyricon: Nemesis Divina, Rebel Extravaganza, Volcano Ulver: Bergtatt, Nattens Madrigal, og så Kveldssanger for å roe ned litt Enslaved - Isa og Ruun (de eneste jeg har hørt noe særlig av) Immortal: At The Heart Of Winter, Damned In Black, Sons Of Northern Darkness Keep Of Kalessin: Armada Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Chimera Darkthrone: Soulside Journey Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Forumet trenger denne tråden! Bra tiltak. 6362313[/snapback] takker Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Av hvilken sær grunn presterte du å glemme å nevne Susperia? edit: leif.. og jo.. Mortiis! <{POST_SNAPBACK}> viste ikkje at dei var norske Endret 1. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) Forumet trenger denne tråden! Bra tiltak. 6362313[/snapback] Forumet trenger virkelig deg! Følgende album som absolutt bør vurderes hvis man skal gi seg inn på den deilige norske metallfloraen: Satyricon: Nemesis Divina, Rebel Extravaganza, Volcano Ulver: Bergtatt, Nattens Madrigal, og så Kveldssanger for å roe ned litt Enslaved - Isa og Ruun (de eneste jeg har hørt noe særlig av) Immortal: At The Heart Of Winter, Damned In Black, Sons Of Northern Darkness Keep Of Kalessin: Armada Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Chimera Darkthrone: Soulside Journey 6362348[/snapback] Mange gode album der. Fikk ikke helt sansen for Ruun, men har ikke hørt så mye på den enda. A Blaze in the Northern Sky og Transilvanian Hunger burde forresten også nevnes når man nevner Darkthrone. Endret 22. juni 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Forumet trenger denne tråden! Bra tiltak. 6362313[/snapback] Forumet trenger virkelig deg! Følgende album som absolutt bør vurderes hvis man skal gi seg inn på den deilige norske metallfloraen: Satyricon: Nemesis Divina, Rebel Extravaganza, Volcano Ulver: Bergtatt, Nattens Madrigal, og så Kveldssanger for å roe ned litt Enslaved - Isa og Ruun (de eneste jeg har hørt noe særlig av) Immortal: At The Heart Of Winter, Damned In Black, Sons Of Northern Darkness Keep Of Kalessin: Armada Mayhem: De Mysteriis Dom Sathanas, Chimera Darkthrone: Soulside Journey 6362348[/snapback] Mange gode album der. Fikk ikke helt sansen for Ruun, men har ikke hørt så mye på den enda. A Blaze in the Northern Sky og Transilvanian Hunger burde forresten også nevnes når man nevner Darkthrone. 6362467[/snapback] Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) finner rytmene i old mans child sine sanger på ein måte barnselig, ganske interessang blanding! Endret 1. januar 2008 av xersess Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Hadde det ikke vært lurt med en om utenlandske metall band også? Eller eventuelt en for hvert kontinent? Og som Glint sa: BRA TILTAK! forsett slik! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2006 Hadde det ikke vært lurt med en om utenlandske metall band også? Eller eventuelt en for hvert kontinent? Og som Glint sa: BRA TILTAK! forsett slik! 6362674[/snapback] jo kunne tatt nordiske band sånn om norske svenske, og finske.. men litt seint no.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Er jo bare til å lage nye tråder det, som for eksempel: Nordiske metall band Britiske metall band europeiske metall band islandske metall band Det er slike tråder vi trenger her på forumet! KEEP IT GOING! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Du kan jo bare legge alle inn i førsteposten xersess, bare og bruke edit knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå